ΡΟΗ

6/recent/ticker-posts

Θ. Αμπατζόγλου: Είμαι ένας από εσάς, η ψυχή μου και η καρδιά μου βρίσκεται εδώ

Με έκδηλη συγκίνηση, ο πρόεδρος του Πανελληνίου Φαρμακευτικού Συλλόγου, κ.Θεόδωρος Αμπατζόγλου, ανακοίνωσε σήμερα, στο πλαίσιο της Γενικής Συνέλευσης του ΠΦΣ, ότι θα θέσει στη διάθεση του Δ.Σ. την παραίτησή του από τη θέση του προέδρου.

Ο κ. Αμπατζόγλου ξεκαθάρισε πως δεν υπάρχει νομικό κώλυμα ως προς τη διπλή ιδιότητά του και κατέληξε ότι
«Σέβομαι, ακούω και υπακούω τη Γενική Συνέλευση και μόνο. Είμαι ένας από εσάς, η ψυχή μου και η καρδιά μου βρίσκεται εδώ. Παραμένω δίπλα σας».



Θεοδοσιάδης


Ο προεδρεύων του ΠΦΣ, αντιπρόεδρος κ. Κυριάκος Θεοδοσιάδης αναφέρθηκε στην ανάγκη να υπάρξει χρονοδιάγραμμα πληρωμών, με στόχο να κλείσει σταδιακά το άνοιγμα της ψαλίδας που έχει δημιουργηθεί σε ό,τι αφορά τις πληρωμές των φαρμακείων από τον ΕΟΠΥΥ.

Η γενική συνέλευση του Συλλόγου εξέδωσε ψήφισμα, με το οποίο ζητούνται τα εξής:

Καθιέρωση σταθερής ημερομηνίας πληρωμής των τρεχόντων λογαριασμών του ΕΟΠΥΥ στα πλαίσια του χρόνου που καθορίζει η συλλογική σύμβαση και οι νόμοι.
Άμεση εξόφληση των παλαιών χρεών των ασφαλιστικών ταμείων που ανάγονται από το 2010.
Άμεση υλοποίηση της δέσμευσης της κυβέρνησης για τον συμψηφισμό των οφειλών προς το Δημόσιο με τα παλαιά χρέη.
Κατάργηση του αναδρομικού rebate.
Έναρξη της διαδικασίας των αγωγών και των τόκων υπερημερίας για τις καθυστερήσεις πληρωμών.