Η τάση για πιο υγιεινές επιλογές υπάρχει εδώ και πολύ καιρό.
Τα φάρμακα που χρησιμοποιούνται ως ενέσεις αδυνατίσματος οδηγούν σε αποστροφή προς τα λίπη και τη ζάχαρη. Πώς αντιδρούν σε αυτό οι προμηθευτές τέτοιων τροφίμων;
Τελείωσαν οι μέρες των υπερβολικά λιπαρών και ζαχαρούχων προϊόντων; Ένα αποτέλεσμα της τρέχουσας τάσης για ενέσεις απώλειας βάρους όπως το Wegovy ή το φάρμακο για τον διαβήτη Ozempic είναι η μειωμένη επιθυμία ή ακόμη και η αποστροφή για προϊόντα που περιέχουν λίπος και ζάχαρη.
Η UBS Research αναμένει περίπου 40 εκατομμύρια καταναλωτές αυτών των ενέσεων μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Αυτό έχει συνέπειες για τη βιομηχανία τροφίμων. Ο Patrik Schwendimann, αναλυτής τροφίμων στην τράπεζα του καντονίου της Ζυρίχης, το κατηγοριοποιεί αυτό σε συνέντευξή του στο "20 Minuten".
Από πέρυσι υπήρχαν ανησυχίες ότι οι εν λόγω ενέσεις θα έχουν μόνιμες επιπτώσεις στη βιομηχανία τροφίμων. "Μέχρι σήμερα κανείς δεν γνωρίζει πόσο μεγάλη και πόσο βιώσιμη θα είναι η επίδραση", λέει ο Schwendimann.
Γεγονός όμως είναι: "Η τάση για πιο υγιεινές επιλογές υπάρχει εδώ και πολύ καιρό. Ωστόσο, το Ozempic και οι συνεργάτες του έχουν εντείνει αυτή την τάση για άλλη μια φορά, και τώρα υπάρχει και το νέο στοιχείο της μειωμένης όρεξης".
Ωστόσο, αμφιβάλλει ότι οι κατασκευαστές θα μειώσουν τώρα τις θερμίδες σε ολόκληρη τη γκάμα τους. "Πολλοί τομείς δεν επηρεάζονται άμεσα. Στη Nestlé, ένα καλό πέμπτο των προϊόντων επηρεάζεται δυνητικά άμεσα. Η Nestlé πραγματοποιεί πλέον την πλειονότητα των πωλήσεών της με τροφές για κατοικίδια ζώα, καφέ και διατροφή".
Παρ' όλα αυτά, η εταιρεία εργάζεται ήδη πάνω σε προϊόντα που θα προσφέρονται ως συμπλήρωμα των συριγγών.
Επιπλέον: "Δεν γνωρίζουμε ακόμη αν οι σύριγγες απώλειας βάρους είναι απλώς μια τάση για μερικά χρόνια ή ένα βιώσιμο φαινόμενο", λέει ο Schwendimann. Δεν είναι οι εταιρείες που κρατούν κυρίως ζωντανές τις λιπαρές και ζαχαρούχες τροφές, λέει ο Schwendimann. "Εμείς οι πελάτες αποφασίζουμε τι θα αγοράσουμε".
Πηγή : iatronet