ΡΟΗ

6/recent/ticker-posts

Σπύρος Νικολαΐδης: Κύκλοι αλλότριοι μακριά από την οικογένεια του ΣΥΦΑ άπλωσαν λάσπη και έσπειραν αμφιβολία (βίντεο)

Με φόντο τις επερχόμενες εκλογές του ΣΥΦΑ Θεσσαλονίκης, ο Σπύρος Νικολαΐδης εξηγεί το σκηνικό που οδήγησε στην παραίτησή του αλλά και την απόφασή του να διεκδικήσει ξανά την ψήφο των μελών του Συνεταιρισμού.



Αγαπημένοι μου φίλοι και συνέταιροι,

Επικοινωνώ μαζί σας για να εξηγήσω, να περιγράψω και να δικαιολογήσω τις αποφάσεις που έλαβα πρόσφατα. Σας γράφω γιατί εκτιμώ βαθύτατα τη στήριξη, την αγάπη και την συνεχή επικοινωνία σας μαζί μου μετά από την πρόσφατη παραίτησή μου.

Ενάμιση χρόνο μόλις στο τιμόνι του Συνεταιρισμού μας βίωσα μερικές από τις δυσκολότερες περιόδους που πέρασε ποτέ ο ΣΥΦΑ. Πάλεψα και με τη βοήθεια πολλών στελεχών και συναδέλφων καταφέραμε να ισορροπήσουμε καταστάσεις, να λύσουμε προβλήματα. Καταφέραμε να διατηρήσουμε το ΣΥΦΑ Θεσσαλονίκης στην κορυφή της προτίμησης των συναδέλφων της βόρειας Ελλάδας και να δημιουργήσουμε εκείνες τις προϋποθέσεις που άρχισαν να αποφέρουν καρπούς αποδίδοντας υψηλότατους ρυθμούς ανάπτυξης δημιουργώντας βάσιμες προσδοκίες για μια νέα, ακόμα καλύτερη πορεία.

Δημοσιεύτηκε από Spiros Nikolaidis στις Πέμπτη 11 Απριλίου 2024


Δυστυχώς η μεγάλη πίεση που προκλήθηκε από αυτές τις προσπάθειες με εμπόδισε να διαπιστώσω έγκαιρα πως κάποιοι συνάδελφοι που βρίσκονταν στο πλάι μου στο διοικητικό συμβούλιο άρχισαν να χάνουν την πίστη τους στο πρόσωπό μου. Ομολογώ πως αμέλησα να δώσω εγκαίρως τη δέουσα προσοχή στις αιτιάσεις τους και αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μην αντιληφθώ τον κίνδυνο που μετά μετατράπηκε απότομα σε μια δεινή πραγματικότητα. Κύκλοι αλλότριοι και με συμφέροντα που βρίσκονται μακριά από την οικογένεια του ΣΥΦΑ εκμεταλλεύτηκαν την αδυναμία της ομάδας μας, άπλωσαν παντού λάσπη και έσπειραν την αμφιβολία. Ήταν αργά πλέον όταν διαπίστωσα πως άνθρωποι που βλέπουν την επιχείρηση ως πεδίο ανέλιξης εκμεταλλεύθηκαν την ευαίσθητη στιγμή και κατάφεραν να καπελώσουν με τεχνάσματα την κίνηση που δημιουργήθηκε.

Από αυτό το συμβούλιο έπρεπε άμεσα κατά τη γνώμη τους να αποχωρήσω, δεν ήθελαν ούτε να περιμένουν ένα μήνα ως τις εκλογές. Η λάσπη απλώθηκε παντού και κινδύνεψε έντονα η φήμη του Συνεταιρισμού μας. Αυτή η ετερόκλητη ομάδα, όπως ήταν αναμενόμενο, τελικά διαλύθηκε ακαριαία από εσωτερικές έριδες αποδεικνύοντας πως το ζητούμενο τελικά ήταν απλά μια καρέκλα ή καλύτερα οι καρέκλες του προέδρου και του γραμματέα.

Τα αλλότρια λοιπόν άτομα έβαλαν στο στόχαστρό τους και την οικογένειά μου, αυτήν που δήλωσα πως θα είναι η μόνη μου ενασχόληση μετά την αποχώρησή μου. Ο φόβος τους προφανώς μήπως διεκδικήσω ξανά τη θέση που παρέδωσα πριν ένα μήνα τους οδήγησε σε αλλεπάλληλες, εντεινόμενες καθημερινά οχλήσεις και απειλές εναντίον της συζύγου και της οικογένειάς μου. Κινηθήκαμε ήδη νομικά, ενώ απευθυνθήκαμε και στην αστυνομία. Δυστυχώς για εκείνους το μόνο που κατάφεραν ήταν να μας συσπειρώσουν ακόμα περισσότερο ως οικογένεια και να μας δώσουν δύναμη. Ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου την οικογένειά μου. Ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου την οικογένεια του ΣΥΦΑ Θεσσαλονίκης για τη στήριξη και τη δύναμη που μου έδωσαν, για τις προτροπές και τις συμβουλές. Τις άκουσα όλες, έλαβα όλα τα μηνύματα που έπρεπε, τα επεξεργάστηκα και πήρα με την οικογένειά μου, πήρα και μαζί σας, την απόφαση να είμαι και πάλι υποψήφιος.

Όποιος πιστεύει πως έχει την εμπειρία και τις γνώσεις, ή ένα καλύτερο σχέδιο για να διοικήσει το Συνεταιρισμό μας, έχει το σεβασμό μου και τον διαβεβαιώ πως είμαι διατεθειμένος να συμμετέχω σε μια υγιή συζήτηση που θα αποφέρει μόνο οφέλη στην επιχείρηση. Δεν είναι η θέση του προέδρου που αποζητώ, δεν είναι η καρέκλα που με νοιάζει, είναι η προκοπή, η ανάπτυξη και η ευημερία του ΣΥΦΑ μας που με κινητοποιούν, με θρέφουν και με οδηγούν να αφήσω πίσω μου τις όποιες λάθος επιλογές και όλες τις προσωπικές επιθέσεις που δέχθηκα, τόσο ο ίδιος όσο και η οικογένειά μου. Με οδηγούν να διεκδικήσω ξανά τη στήριξη των συνεταίρων μας και νιώθω τον ίδιο ενθουσιασμό που είχα την πρώτη φορά, με μεγαλύτερη αγάπη, με μεγαλύτερη αυταπάρνηση.

#wework

Σ. Νικολαΐδης