ΡΟΗ

6/recent/ticker-posts


Τι αλλάζει στον Κώδικα Δεοντολογίας Διαφήμισης των ΜΗΣΥΦΑ;

Εντάσσονται με νέο παράρτημα στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας



Βάσω Καλυβιώτη
δημοσιογράφος υγείας, αρχισυντάκτρια farmakeutikoskosmos.gr

Η αποδοχή του Κώδικα Δεοντολογίας Διαφήμισης ΜΗΣΥΦΑ του Συνδέσμου Εταιρειών Φαρμάκων Ευρείας Χρήσης (ΕΦΕΧ) από το Δ.Σ. του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ) σηματοδοτεί την έναρξη της συνεργασίας των δύο φορέων σε ό,τι αφορά τον έλεγχο των διαφημίσεων προϊόντων ΜΗΣΥΦΑ και την τήρηση των κανόνων δεοντολογίας.

Η συνεργασία αυτή είναι καθοριστικής σημασίας και μέσω αυτής ο ΕΦΕΧ αναγνωρίζεται πλέον ως βασικός συντελεστής στην προώθηση της υπεύθυνης διαφήμισης στον τομέα της υγείας, γεγονός που ενισχύει την αξιοπιστία και τη φήμη του στον κλάδο. Παράλληλα, η αποδοχή του Κώδικα Δεοντολογίας ΜΗΣΥΦΑ από το ΣΕΕ υπογραμμίζει τη δέσμευση και των δύο φορέων στα υψηλότερα πρότυπα ηθικής διαφήμισης, καθώς και την αφοσίωσή τους στις υπεύθυνες πρακτικές μάρκετινγκ.

Αναφερόμενος σε αυτή τη συνεργασία, ο Γενικός Διευθυντής του ΕΦΕΧ Θωμάς Δόκιος επισημαίνει ότι: «Μας τιμά και είμαστε ευγνώμονες για την πρόσφατη αποδοχή του Κώδικα Δεοντολογίας μας από το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας. Η δέσμευσή τους για την τήρηση των ηθικών προτύπων στον κλάδο αντανακλά μια κοινή αφοσίωση στην ακεραιότητα και την ευθύνη. Αυτή η συνεργασία σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα προς την προώθηση ενός αξιόπιστου και διαφανούς διαφημιστικού περιβάλλοντος για όλους».

Από τη πλευρά του ΣΕΕ, η Γενική Διευθύντρια Ελένη Δοντά δήλωσε: «Ο κλάδος των ΜΗΣΥΦΑ είναι εξαιρετικά σημαντικός, όσο και ευαίσθητος, αφού πρόκειται για προϊόντα που αφορούν άμεσα την υγεία των καταναλωτών. Χρειάζεται γνώση, υπευθυνότητα και προσοχή για να συνεχίσει να αναπτύσσεται η αγορά δυναμικά, χωρίς προβλήματα. Χαιρετίζουμε με ιδιαίτερη ικανοποίηση την ένταξη του ΕΦΕΧ στο ΣΕΕ και την επικαιροποίηση του Κώδικα Δεοντολογίας Διαφήμισης των ΜΗΣΥΦΑ και πιστεύουμε ότι η συνεργασία μας θα βοηθήσει στην αντιμετώπιση όποιων ζητημάτων δεοντολογίας υπάρχουν στην επικοινωνία, προς όφελος των καταναλωτών και των επιχειρήσεων».