Κυριακή, 10 Ιουνίου 2018

Επανασχεδιάζει τα προϊόντα της για βρέφη η Jonshon & Jonshon

Print Friendly and PDFPrintPrint Friendly and PDFPDF
H πολυεθνική προχωρά στην ανανέωση της προϊοντικής της γκάμας που αφορά τα μωρά.

Στην ανανέωση της προϊοντικής της γκάμας που αφορά τα βρέφη προχωρά η πολυεθνική J & J. Παράλληλα αναμένεται να ξεκινήσει μία νέα διαφημιστική καμπάνια προς τους καταναλωτές τον Αύγουστο, ενώ την ίδια περίοδο θα προστεθούν δύο νέα προϊόντα ειδικά για το ευαίσθητο νεογέννητο δέρμα.


Ένα από τα βασικά μηνύματα που θα διαπνέει τη νέα διαφημιστική καμπάνια είναι ότι τα προϊόντα για τα βρέφη δεν έχουν χρωστικές ουσίες ή θειικά άλατα, υπενθυμίζοντας παράλληλα, ότι η εταιρεία διέκοψε σταδιακά τα parabens και άλλα συντηρητικά πριν από αρκετά χρόνια.

Άλλες αλλαγές που έχει δρομολογήσει η πολυεθνική περιλαμβάνουν επανασχεδιασμένα εργονομικά μπουκάλια με 50% περισσότερες αντλίες για το μωρό, και ημιδιαφανείς φιάλες που θα τείνουν να βοηθούν τους γονείς να βρουν προϊόντα με χρώμα.

Το ψηφιακό μάρκετινγκ και οι επικοινωνίες θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην επανεκκίνηση και η εταιρεία θα χρησιμοποιήσει την ηλεκτρονική κοινότητα γονέων του BabyCenter "ως κινητήρα", δήλωσε στους αναλυτές ο Alison Lewis, παγκόσμιος υπεύθυνος για το μάρκετινγκ στο τμήμα της πολυεθνικής J & J Consumer.

"Θα μπορέσουμε να δώσουμε στους γονείς ό, τι θέλουν, όταν το θέλουν και αυτό είναι κάτι που κανένας άλλος δεν μπορεί να κάνει. Πρόκειται για ένα τεράστιο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, ανέφερε ο ίδιος".

Οι πωλήσεις παιδικής φροντίδας της J & J μειώθηκαν τα τελευταία χρόνια, κλείνοντας στα 1,92 δισ. δολ. για το 2017 από 2 δισ. δολάρια το 2016 και 2,16 δισ. δολάρια το 2015.

Η πτώση αυτή προέκυψε από την άνοδο των μικρών ιδιωτικών ανταγωνιστών εταιρειών που επικεντρώνονται σε φυσικά ή φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα, όπως η Honest Company, η Earth Mama και από τις μάρκες ιδιωτικών ετικετών λιανικής πώλησης.


Πηγή : iatronet