Τον πανεπιστημιακό Κώστα Μάρκου προτείνει το Υπουργείο Υγείας για το ΚΕΣΥ
11.7.15
Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές του ygeia360.gr τον καθηγητή ενδοκρινολογίας της ιατρικής σχολής του πανεπιστημίου Πατρών Κώστα Μάρκου αναμένεται να προτείνει η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υγείας για τη θέση του προέδρου του Κεντρικού Συμβουλίου Υγείας (ΚΕΣΥ).