ΡΟΗ

6/recent/ticker-posts

Τον πανεπιστημιακό Κώστα Μάρκου προτείνει το Υπουργείο Υγείας για το ΚΕΣΥ

Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές του ygeia360.gr τον καθηγητή ενδοκρινολογίας της ιατρικής σχολής του πανεπιστημίου Πατρών Κώστα Μάρκου αναμένεται να προτείνει η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υγείας για τη θέση του προέδρου του Κεντρικού Συμβουλίου Υγείας (ΚΕΣΥ).