ΡΟΗ

6/recent/ticker-posts

Ξεκίνησε ο διαχειριστικός έλεγχος του ΣΕΥΥΠ στον ΕΟΦ, με εντολή του Παναγιώτη Κουρουμπλή

Μετά από σχετική εντολή του υπουργού Υγείας Παναγιώτη Κουρουμπλή, κλιμάκιο τριών επιθεωρητών του Σώματος Επιθεωρητών Υπηρεσιών Υγείας - Πρόνοιας (ΣΕΥΥΠ) ξεκίνησε το πρωί της Πέμπτης 9 Ιουλίου τον διαχειριστικό - οικονομικό έλεγχο στον Εθνικό Οργανισμό Φαρμάκων (ΕΟΦ), έλεγχος ο οποίος διενεργείται για πρώτη φορά στην ιστορία του Οργανισμού.
Ο έλεγχος των τριών επιθεωρητών του ΣΕΥΥΠ αφορά την τελευταία τριετία.

Πηγή: ygeia360