Πριν από 4 χρόνια το Twitter ήταν ένα βαρετό
ημερολόγιο για 50ρηδες και η δίεση ένα σύμβολο που συναντούσαμε μόνο σε
παρτιτούρες. Πλέον το Twitter
είναι η 5η πιο επισκέψιμη σελίδα παγκοσμίως με 500
εκατομμύρια χρήστες και η δίεση ένα αναπόσπαστο κομμάτι του που χρησιμοποιείται
για τη δημιουργία ετικετών, γνωστές και ως hastags. Πως ξεκίνησαν όμως οι ετικέτες, πως
εξελίχθηκαν και σε τι αφορούν τον Έλληνα φαρμακοποιό;
Τα hashtags ξεκίνησαν δειλά-δειλά σχεδόν ταυτόχρονα με το twitter με σκοπό να
διευκολύνουν την αναζήτηση των χρηστών που αναζητούσαν tweets για ένα
συγκεκριμένο θέμα. Μέχρι που ένα γνωστό ενεργειακό ποτό χρησιμοποίησε το σλόγκαν
του ως ετικέτα (#givesyouwings) και το Twitter δεν ήταν ποτέ πια το ίδιο.
Οι ετικέτες πλέον ήταν ένα ταχύτατο και
δωρεάν μέσο προώθησης σλόγκαν, ιδεών, ομάδων αλλά και τρόπος σχολιασμού της
επικαιρότητας. Υπολογίζεται ότι 20-25% των tweets ανά πάσα στιγμή έχει τουλάχιστον ένα hastag, ενώ αν
αναφερόμαστε σε εταιρικά accounts
το ποσοστό αυτό ξεπερνά το 90%. Οι 10 δημοφιλέστερες ετικέτες ανά
την υφήλιο εμφανίζονται ως trends
και αλλάζουν σε καθημερινή βάση.
Τα 2 μεγαλύτερα φαρμακευτικά blogs της χώρας (PharmaTeam και Farmakopoioi) που διέθεταν
και λογαριασμό στο twitter, αποφάσισαν πριν από ένα χρόνο να δημιουργήσουν την ετικέτα #greekpharmacy για να
βοηθήσουν τους συναδέλφους στην αναζήτηση φαρμακευτικών ειδήσεων. Ακολούθησαν
και άλλα blogs και accounts καθώς και οι… νεόκοποι της παρέας ΦΣΘ, ΠΦΣ και ΦΣΑ. Πλέον το #greekpharmacy είναι από
τις πλέον αναγνωρίσιμες ετικέτες στο χώρο της Υγείας, ενώ θα εμφανιστεί άμεσα
στην αναζήτηση αν ξεκινήσετε την πληκτρολόγησή της.
Κατεβάστε το application του twitter στο smartphone σας –είτε έχετε λογαριασμό είτε όχι- και αποθηκεύστε στην αναζήτηση το #greekpharmacy. Όλη η
φαρμακευτική ενημέρωση στο κινητό σας εύκολα και απλά!