ΡΟΗ

6/recent/ticker-posts

Μήνυμα Αργύρη Αργυρόπουλου για τις εκλογές του ΣΥΦΑ Θεσσαλονίκης (βίντεο)

Τελευταία ημέρα της σύντομης προεκλογικής περιόδου για το ΣΥΦΑ μας η σημερινή! Καλώ όλους τους μετόχους να συμμετέχουν στην ηλεκτρονική διαδικασία της Κυριακής.


Ήταν για μένα προσωπικά ημέρες δύσκολες που έπρεπε να ασχοληθώ με πολλά πράγματα, μεταξύ άλλων και με μια περιποιημένη ίωση, με αποτέλεσμα να μη μου δοθεί η ευκαιρία να μιλήσω με όσους ήθελα στο τηλέφωνο. Με τους περισσότερους γνωριζόμαστε και σίγουρα θέλω να γνωρίσω όλους σας, ωστόσο θα ήθελα να εκμεταλλευτώ λίγο ακόμη από το χρόνο σας για να σας μεταφέρω τις θέσεις μου. Γνωρίζετε πως βρίσκομαι πάντοτε εδώ και προσπαθώ να δίνω τον καλύτερο εαυτό μου για να σας αντιπροσωπεύω τίμια και αξιοπρεπώς. Ελπίζω να μη σας απογοητεύω, θα συνεχίσω όμως να προσπαθώ, το θέλω, μα είναι κάτι που κι εσείς μου ζητάτε.

Θέλω συνάμα να παραθέσω κάτι που πιστεύω ακράδαντα. Ο Συνεταιρισμός μας δεν κινδυνεύει, τουλάχιστον όχι περισσότερο, όχι λιγότερο από οποιαδήποτε επιχείρηση στο χώρο. Ο Συνεταιρισμός μας αποτελείται από σοβαρούς και έμπειρους επαγγελματίες που με τη μετοχή τους, με τις αγορές τους και την εμπιστοσύνη τους τον έχουν ανεβάσει στην κορυφή της προτίμησης των φαρμακείων. Ο Συνεταιρισμός μας χρειάζεται βελτιώσεις, όχι περισσότερες, όχι λιγότερες από οποιαδήποτε επιχείρηση στο χώρο. Εχθρός του καλού είναι μόνο το καλύτερο.

Επιθυμώ να ηρεμήσουν τα πνεύματα και να επικεντρωθούμε τις ώρες που απομένουν ως τις εκλογές στο να σκεφτούμε με τη σοβαρότητα που χαρακτηρίζει τους φαρμακοποιούς, να επιλέξουμε ανθρώπους σοφά, πάντα με γνώμονα το καλό του φαρμακείου μας, που είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την πορεία του Συνεταιρισμού μας. Κανείς δεν περισσεύει σε έναν Συνεταιρισμό, είναι δύσκολη η επιλογή το γνωρίζω. Ξέρω όμως καλά ποιους έχω αυτή τη στιγμή απέναντι μου να διαβάζουν αυτές τις γραμμές. Σας εμπιστεύομαι πολύ. Διεκδικώ ένα κομμάτι κι απ΄τη δική σας εμπιστοσύνη.

Εύχομαι να σταματήσει ο διχασμός, για μένα είναι ο μόνος και ο μεγαλύτερος κίνδυνος. Μεγάλο μέρος της προσπάθειας μου θα αναλωθεί στο να κάνω την ευχή μου πραγματικότητα.

Σας ευχαριστώ πολύ συνάδελφοι!