ΡΟΗ

6/recent/ticker-posts

Apivita: Τώρα και στο περίπτερο της γειτονιάς μας

Μετά την τοποθέτηση του αδυνατιστικού ορού σε κανονική συσκευασία (μέγεθος) και με κανονική (μακρινή) ημερομηνία λήξης σε τιμή περιοδικού, περιοδικό SHAPE (5,90€) - βλέπε ΕΔΩ προχθεσινή ανάρτηση - η εταιρία φυτικών καλλυντικών APIVITA προχώρησε σε αντίστοιχη κίνηση, αυτή τη φορά με το περιοδικό Marie Claire Ιουλίου (τιμή 6,30€) όπου δίνει αυτή τη φορά δώρο πάλι σε κανονική συσκευασία και με κανονική λήξη το αντηλιακό λάδι σώματος SPF 15. Εμείς οι φαρμακοποιοί κατά την παραγγελία μας νωρίτερα φέτος δεν είχαμε πρόβαση στο συγκεκριμένο προϊόν λόγω έλλειψης η οποία υπάρχει ακόμα. Σήμερα μάθαμε και το λόγο. Στο περιοδικό εσωκλείεται και εκπτωτικό κουπονάκι 3€ για αγορές Apivita από το φαρμακείο με σκόπό, όπως αναφέρει ανακοίνωση της εταιρίας που έχουμε στη διάθεσή μας, να αυξηθεί το sell-out της φίρμας.
Μπαίνουμε δηλαδή και σε λογικές Super Market πλέον, θα γεμίζουμε το ταμείο με κουπονάκια. Κι αυτό χωρίς να μας ρωτήσει κανείς. Χωρίς να έχουμε συμφωνήσει ποτέ κάτι τέτοιο. Εάν η Apivita έχει φθάσει εκεί που βρίσκεται το οφείλει αποκλειστικά και μόνο στους πελάτες της φαρμακοποιούς. Εάν θέλει να λέει, όπως ήδη κάνει, πως ενδιαφέρεται για το φαρμακοποιό, ας το δείξει κιόλας. Κι αυτό γιατί οι μέχρι τώρα κινήσεις της δε δείχνουν κάτι τέτοιο (τοποθετήσεις σε Υπερμάρκετ καλλυντικών, σε ξενοδοχεία και από αυτό το μήνα με μανταλάκι στα περίπτερα).  Εκεί ονειρευόταν να δει τα προϊόντα της; 
Ας είμαστε λίγο σοβαροί και να μην ξεφεύγουμε από τη στράτα μας. Είναι καλά, άγια και θεμιτά όλα τα βήματα προς την ανάπτυξη, αρκεί όμως να μην ξεχνούμε από που ξεκινήσαμε. Κι αν θέλουμε να προωθήσουμε τα προϊόντα παραπάνω, δε νομίζω πως κάποιος συνάδελφος θα έφερνε αντίρρηση να γίνει μία έξτρα προωθητική κίνηση μέσα στο ίδιο του το φαρμακείο κατόπιν συμφωνίας. 
Δεν είμαστε σε θέση να κρίνουμε κανέναν, ο καθείς κρίνει μόνος και κρίνεται ο ίδιος από τις πράξεις του, όμως δεν είναι η πρώτη φορά που τέτοια παιχνίδια από εταιρίες έρχονται να χτυπήσουν το φαρμακείο που τις υποστηρίζει, ανάλογα φέρθηκαν κι άλλοι στο παρελθόν με διαφορετικούς ίσως τρόπους (Vichy, Roc, Avene κ.α.). Ίσως υπάρχει γενικότερα μια λαθεμένη εντύπωση από πολλούς για τη σημαντικότητα ένός καναλιού 12500 φαρμακείων…
Οψόμεθα να δουμε τη συνέχεια…