ΡΟΗ

6/recent/ticker-posts

Ενημέρωση από ΠΦΣ για ΗΔΙΚΑ: Απορρίψεις παραστατικών MyData, σε παρόχους προγράμματος παχέος εντέρου

Εντοπίστηκαν παραστατικά πληρωμών που απορρίφθηκαν λόγω αναντιστοιχίας των καταχωρημένων στοιχείων


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ
ΝΠΔΔ

Αθήνα, 10 Φεβρουαρίου 2025
Αριθμ. Πρωτ. 647



Προς : Φαρμακευτικοί Σύλλογοι της Χώρας

Θέμα: «ΗΔΙΚΑ: Απορρίψεις παραστατικών MyData, σε παρόχους προγράμματος παχέος εντέρου»


Όπως μας ενημέρωσε η ΗΔΙΚΑ εντοπίστηκαν παραστατικά πληρωμών που απορρίφθηκαν λόγω αναντιστοιχίας των καταχωρημένων στοιχείων στην πλατφόρμα https://paroxoi.proliptikes.gov.gr/#/login (Σύστημα εκκαθάρισης πληρωμών παρόχων υγείας) σε σχέση με τα στοιχεία των τιμολογίων όπως αντλήθηκαν από το ΜyData για την αντιπαραβολή και αυτό αφορά σε 539 ΑΦΜ φαρμακείων.

Σε περίπτωση που κατά την είσοδο σας στην συγκεκριμένη πλατφόρμα έχετε λάβει σχετική ειδοποίηση «Βρέθηκαν Απορριφθείσες Εντολές Τιμολόγησης» αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να υποβάλλετε εκ νέου τα τιμολόγια τα οποία έχουν απορριφθεί και είχατε εκδώσει έως 31.12.2024 για τη δράση πρόληψης, προσέχοντας την ορθή καταχώρηση των στοιχείων των τιμολογίων στην φόρμα που ανοίγει στην οθόνη επιλέγοντας για κάθε γραμμή το πλήκτρο «ΥΠΟΒΟΛΗ». Σας επισυνάπτουμε τις σχετικές εικόνες από την πλατφόρμα καταχώρησης:



  • Για τα φαρμακεία αυτά που έλαβαν σχετική ειδοποίηση έχει ανοίξει ξανά η επανακαταχώρηση των παραστατικών στη πλατφόρμα αποζημιώσεων, προκειμένου να γίνουν εκ νέου οι σωστές δηλώσεις.

  1. Όπως μας ενημέρωσαν από την ΗΔΙΚΑ οι βασικοί λόγοι απόρριψης αφορούν:Καταχώρηση λανθασμένης ημερομηνίας παραστατικού ως 11ος/2024 για τιμολόγια που είχαν ημερομηνία έκδοσης 12ος/2024. (Πιθανώς να δηλώθηκε εσφαλμένα ο μήνας Νοέμβριος 11ος/2024 που αντιστοιχούσε όμως στις διαθέσεις στις οποίες αφορούσε η κάθε εντολή και όχι την ημερομηνία την οποία έφερε το τιμολόγιο 12ος/2024).
  2. ⁠Καταχώρηση λανθασμένης ημερομηνίας παραστατικού 1ος/2025 αντίστοιχα για τιμολόγια που είχαν ημερομηνία έκδοσης 12ος/2024. (Πιθανώς δηλώθηκε εσφαλμένα ο μήνας Ιανουάριος από την ημερομηνία μήνα/έτος στην οποία υποβλήθηκε το παραστατικό και όχι την ημερομηνία που έφερε το τιμολόγιο 12ος/2024)
  3. Καταχώρηση λανθασμένης ημέρας στη φόρμα «Ημερομηνία παραστατικού» κατά μία ημέρα.
  4. Έκδοση «Τιμολογίου παροχής υπηρεσιών» που ανέβηκαν όμως ως «Τιμολόγια πώλησης» στο MyData. (Πιθανώς λόγω της παραμετροποίησης του ERP του φαρμακείου)
  5. Καταχώρηση στο πεδίο «Συνολική Αξία» του παραστατικού , ποσού διαφορετικού από το αναγραφόμενο αιτούμενο ποσό του τιμολογίου. (Αυτά θα πρέπει να συμφωνούν σε απόλυτο βαθμό.)
  • Όπως μας ενημέρωσαν από την ΗΔΙΚΑ από σήμερα θα μπορείτε να μπείτε στην εφαρμογή για να καταχωρήσετε εκ νέου τα παραστατικά. Τα νέα παραστατικά θα ελεγχθούν εκ νέου από την ΗΔΙΚΑ για να προχωρήσει η πληρωμή.
  • Σήμερα πραγματοποιήθηκε η πληρωμή για συναδέλφους με αιτούμενα ποσά άνω των 1.500€ , για τα φαρμακεία με λανθασμένα IBAN καθώς και για άλλες περιπτώσεις.

Με εκτίμηση

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΒΑΛΤΑΣ

Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΚΑΤΣΑΡΑΚΗΣ