ΡΟΗ

6/recent/ticker-posts

Ο ΣΥΦΑ Θεσσαλονίκης στη νέα εποχή: Digital Marketing


Αγαπητοί συνάδελφοι,

Ο ΣΥ.ΦΑ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ αντιλαμβάνεται και συμμερίζεται πλήρως τις ραγδαίες αλλαγές που συντελούνται τα τελευταία χρόνια στις επιχειρήσεις λόγω των νέων τεχνολογιών σε επίπεδο ενημέρωσης και προώθησης προϊόντων.

Έτσι δημιούργησε το ανάλογο εσωτερικό τμήμα αποτελούμενο από εξειδικευμένο προσωπικό με σκοπό την ενίσχυση του "digital marketing" αλλά και την ενδυνάμωση των "own brand" προϊόντων μας όπως ενδεικτικά αναφέρουμε "Yes Or No", "Bentholia", "VitaSper" κλπ.

Επίσης ως απώτερο στόχο έχουμε την ενδυνάμωση του "brand awareness" του ΣΥΦΑ μας (#syfathess).

Δημιουργήσαμε λογαριασμούς στα βασικότερα social media (Facebook, Instagram, Youtube) και ενδυναμώνουμε καθημερινά την εκεί μας παρουσία. Αποτελεί πλέον επιλογή μας, μέσα από αυτές τις πληρωμένες διαφημιστικές καμπάνιες και διαδικασίες, η αύξηση της αναγνωρισιμότητας των brands μας στο ευρύ κοινό με σκοπό φυσικά την αύξηση της ζήτησής τους και εντέλει την μεγαλύτερη κερδοφορία των μετόχων μας στο τελικό σημείο πώλησης.

Οι κινήσεις αυτές αποτελούν μόνο ένα μικρό μέρος ενός στρατηγικού σχεδιασμού που έχουμε για το προσεχές μέλλον, φάσεις του οποίου θα σας κοινοποιούνται σταδιακά όσο αυτός εκδηλώνεται.

Κάθε μέρα και κάτι καινούριο, σήμερα ζούμε το μέλλον και σας καλούμε να μας ακολουθήσετε!

Follow us on Instagram - Youtube - Facebook 
(σημ. Pharmateam: Κάντε κλικ στα διπλανά εικονίδια).