ΡΟΗ

6/recent/ticker-posts

Υποψηφιότητα Αργύρη Αργυρόπουλου για το ΔΣ του ΠΦΣ με την ΑΕΣΠ

Αγαπητοί συνάδελφοι και φίλοι, θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την απόφασή μου να θέσω υποψηφιότητα για το Διοικητικό Συμβούλιο του Πανελλήνιου Φαρμακευτικού Συλλόγου στις εκλογές της 26ης Ιουλίου 2020.

Δέχτηκα την τιμητική πρόταση από τον επικεφαλής της Αδέσμευτης Ενωτικής Συνδικαλιστικής Παράταξης (ΑΕΣΠ) και συνυποψήφιό μου Κυριάκο Θεοδοσιάδη, πρώην Πρόεδρο του ΠΦΣ και επί έτη Πρόεδρο του ΦΣΘ, την οποία και μετά από ώριμη σκέψη έκανα αποδεκτή, αποφασισμένος να συνεχίσω τον αγώνα που δίνω ως Γραμματέας του ΦΣΘ στη Θεσσαλονίκη δίπλα στο Διονύση Ευγενίδη και σε πανελλήνιο επίπεδο για το καλό και την ευημερία όλων των φαρμακείων. 

Είναι για μένα μεγάλη τιμή να βρίσκομαι πλέον στο ίδιο ψηφοδέλτιο με τους ήδη εκλεγμένους στο ΔΣ του ΠΦΣ Κυριάκο Θεοδοσιάδη, Κωνσταντίνο Κούβαρη, Θανάση Παπαθανάση, Γιάννη Παπαπούλιο, προσωπικότητες που πέραν της θέσης τους στον ΠΦΣ, διαπρέπουν εδώ και χρόνια και στους τοπικούς τους Συλλόγους.
Μεγάλη τιμή είναι επίσης να διεκδικώ μια θέση στον ΠΦΣ συνυποψήφιος με πολλούς εξαιρετικούς και άξιους συναδέλφους όπως ο πρόεδρος του ΦΣ Δωδεκανήσου Νίκος Φουτούλης, αλλά και πολλούς άλλους οι οποίοι προέρχονται από τη νεότερη γενιά φαρμακοποιών, στην οποία ανήκω κι εγώ, και με όρεξη, δύναμη και δημιουργικότητα επιθυμούμε πλαισιωμένοι από την εμπειρία των παλιότερων να δώσουμε το δικό μας πιο φρέσκο στίγμα στην προσπάθεια να ισχυροποιήσουμε θεσμικά τα φαρμακεία μας και να παλέψουμε διεκδικώντας τον εκσυγχρονισμό και την ανάπτυξή τους, διασφαλίζοντας με τον καλύτερο όμως τρόπο τη βιωσιμότητά τους. 

Θα είναι μεγάλο το προσωπικό στοίχημα και δύσκολος ο αγώνας που καλούμαι να δώσω, όμως η μεγάλη εμπιστοσύνη με την οποία με τίμησαν οι συνάδελφοι μου στη Θεσσαλονίκη να τους εκπροσωπώ τόσο τοπικά ως Γραμματέας του ΦΣΘ αλλά και πανελληνίως ως αντιπρόσωπός τους στον ΠΦΣ, θα είναι για μένα η κινητήρια μου δύναμη ώστε να καταφέρω το στόχο η Θεσσαλονίκη να εκπροσωπείται επάξια στο αυριανό Διοικητικό Συμβούλιο του ΠΦΣ. 

Με τις ευχές σας και τη δύναμη που μου δίνετε θα δώσω όλον μου τον εαυτό ώστε να φανώ αντάξιος αυτής της εμπιστοσύνης.