ΡΟΗ

6/recent/ticker-posts

Το στοίχημα της Johnson & Johnson στη φροντίδα της όρασης

Η υγεία των ματιών αντιπροσωπεύει μια αγορά 80 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Η φροντίδα της όρασης αποτελεί ένα από τα στοιχήματα της στρατηγικής που έχει θέσει η Johnson & Johnson, προσθέτοντας νέα καινοτόμα προϊόντα στο χαρτοφυλάκιό της.

Οι πωλήσεις της κατηγορίας έφτασαν τα 1,12 δισ. δολάρια το τελευταίο τρίμηνο του 2017, από 798 εκατ. δολάρια την περίοδο του προηγούμενου έτος.


"Είναι ένα από τα μεγαλύτερα και ταχύτερα αναπτυσσόμενα τμήματα στην υγειονομική περίθαλψη και νομίζουμε ότι υπάρχει ακόμα περιθώριο", δήλωσε ο McEvoy, πρόεδρος της ομάδας των καταναλωτικών ιατρικών προϊόντων στην πολυεθνική.

Η J & J εισήλθε στο χώρο της χειρουργικής οφθαλμού το 2016 όταν ανακοίνωσε ότι θα αποκτήσει την Abbott Medical Optics. Η συμφωνία ύψους 4,33 δισεκατομμυρίων δολαρίων ολοκληρώθηκε στις αρχές του 2017 και έδωσε στην εταιρεία, μεταξύ άλλων, προϊόντα για τη χειρουργική επέμβαση του καταρράκτη, τη διαθλαστική χειρουργική επέμβαση με λέιζερ κ.λπ.

Αργότερα μέσα στο έτος, η J & J εξαγόρασε την TearScience, για την αντιμετώπιση της ξηροφθαλμίας, και την Sightbox.

Η υγεία των ματιών αντιπροσωπεύει μια αγορά 80 δισεκατομμυρίων δολαρίων, την τρίτη μεγαλύτερη μετά από την καρδιολογία και την ογκολογία. Υπολογίζεται ότι 253 εκατομμύρια άνθρωποι ζουν με προβλήματα όρασης, δήλωσε ο Tom Frinzi, παγκόσμιος πρόεδρος της χειρουργικής στο J & J Vision.

Με την προσθήκη των νέων χειρουργικών προϊόντων, η J & J λέει ότι τώρα μπορεί να εξυπηρετήσει περισσότερους ασθενείς νέους και ηλικιωμένους.

Ωστόσο, παρά τις προσπάθειές της να πρωταγωνιστήσει στην αγορά εξακολουθεί να υστερεί. Δεν είναι στο κομμάτι του αμφιβληστροειδή ή στο χώρο του γλαυκώματος, είπε ο McEvoy. Ειδικότερα στο γλαύκωμα, η J & J εξετάζει τη δημιουργία των δικών της προϊόντων στο χώρο, καθώς και την επιδίωξη στρατηγικών συνεργασιών ή εξαγορών.

Την ίδια στιγμή, οι φακοί επαφής αποτελούν μία σημαντική υποκατηγορία με σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης στην οποία δραστηριοποιείται επίσης η εταιρεία.

Το τελευταίο τρίμηνο, οι πωλήσεις φακών επαφής παγκοσμίως αυξήθηκαν στα 807 εκατομμύρια δολάρια από 683 εκατομμύρια δολάρια.

Περισσότεροι άνθρωποι μετακινούνται από τους μηνιαίους επαναχρησιμοποιούμενους φακούς σε καθημερινούς φακούς. Εν τω μεταξύ, περισσότεροι άνθρωποι επιλέγουν εξειδικευμένους φακούς προοριζόμενους για άτομα με αστιγματισμό ή πρεσβυωπία.


Πηγή : iatronet