ΡΟΗ

6/recent/ticker-posts

Ξεσπιτώνεται ο υπ.Υγείας Ανδρέας Ξανθός!

Χωρίς στέγη μένει ο υπουργός Υγείας Ανδρέας Ξανθός.

Ξεσπιτώνεται ο υπουργός Υγείας Ανδρέας Ξανθός αφού μαζί με άλλους 35 βουλευτές θα πρέπει άμεσα να εγκαταλείψουν το ξενοδοχείο Caravel όπου διαμένουν τα τελευταία χρόνια, αφού το ξενοδοχείο αποφάσισε να τους κάνει…έξωση.

Ο υπουργός Υγείας καθώς και οι υπόλοιποι συνάδελφοί του θα πρέπει να εγκαταλείψουν το ξενοδοχείο μέχρι την 1 Μαΐου του 2018, καθώς οι υπεύθυνοι του Caravel επικαλέστηκαν λόγους ανακαίνισης.


Βέβαια η αλήθεια είναι κάπου στη μέση, καθώς ο βασικότερος λόγος -όπως λένε καλά γνωρίζοντες – φαίνεται ότι είναι το χαμηλό ποσό που καταβάλει η Βουλή για τη διαμονή των βουλευτών της επαρχίας, το οποίο περιορίζεται στα 1000 συν ΦΠΑ το μήνα. Ποσό το οποίο αποτελεί και το επίδομα ενοικίου το οποίο και άφησε εκτός κυβέρνησης την Ράνια Αντωνοπούλου.

Δεν είναι τυχαίο ότι οι συμβάσεις της Βουλής με όλα τα μεγάλα κεντρικά ξενοδοχεία της πρωτεύουσας έχουν διακοπεί τα τελευταία χρόνια, ακριβώς εξαιτίας του περιορισμένου κονδυλίου που διαθέτει για τη διαμονή των βουλευτών.

Το Caravel ήταν το τελευταίο που είχε διατηρήσει ακόμη το σύστημα της φιλοξενίας των βουλευτών επαρχίας.

Ο υπουργός Υγείας πάντως ξεσπιτώνεται για 2η φορά, αφού η πρώτη ήταν όταν χρειάσθηκε να έρθει στην Αθήνα από το Ρέθυμνο όπου διαμένει η οικογένειά του για να αναλάβει τα καθήκοντα του βουλευτή.

Ο Ανδρέας Ξανθός φαίνεται ότι θα αναγκαστεί να αναζητήσει σπίτι όπως άλλωστε θα πράξει και ο Κώστας Μπαργιώτας τομεάρχης Υγείας της Δημοκρατικής Συμπαράταξης, που επίσης μένει στο Caravel και θα αναγκαστεί να αποχωρήσει σε δύο μήνες.

Πληροφορίες πάντως λένε ότι ο υπουργός Υγείας τα τελευταία χρόνια ,οπότε και ανέλαβε τα καθήκοντα του υπουργού, είναι εξαιρετικά διακριτικός στη διαμονή του, ενώ ελάχιστες φορές των συναντούν οι συνάδελφοί του βουλευτές εντός του ξενοδοχείου.


Πηγή : healthreport