ΡΟΗ

6/recent/ticker-posts

ΠΦΣ: Ξεκινά διαφημιστική καμπάνια για τα αναλώσιμα που διακινούνται από τα φαρμακεία

Διευρυμένη και κυρίως στοχευμένη διαφημιστική καμπάνια ετοιμάζεται να ξεκινήσει, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, ο Πανελλήνιος Φαρμακευτικός Σύλλογος για τα αναλώσιμα και τα ιατροτεχνολογικά είδη, το σύνολο των οποίων διακινούνται πια μέσω των φαρμακείων.
Πηγές, μας ανέφεραν ότι η καμπάνια αυτή θα ξεκινήσει μετά τις 20 Απριλίου και θα περιλαμβάνει 640 σποτ. Θα διαρκέσει 1 μήνα και θα προβληθεί σε όλα τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Όπως μας ανέφερε παράγοντας από τον κλάδο των φαρμακείων, ο κόσμος δεν γνωρίζει την αλλαγή που έχει επέλθει στη διακίνηση της συγκεκριμένης κατηγορίας προϊόντων. 
Την ίδια στιγμή, συνεχίζει, μέσω της γνωστοποίησης αυτής θα μπορέσουν και τα φαρμακεία να εκμεταλλευτούν την αναξιοποίητη -ακόμη- πηγή εσόδων που τους δόθηκε και με την… βούλα. Θυμίζουμε ότι ο τζίρος της κατηγορίας (στη λιανική) των αναλωσίμων και των ιατροτεχνολογικών υλικών εκτιμάται ότι κυμαίνεται μεταξύ 400 με 500 εκατ. ευρώ. 
Σύμφωνα με την ίδια πηγή, μολονότι το σημερινό μερίδιο της κατηγορίας επί του συνολικού τζίρου που κάνει ένα φαρμακείο είναι αμελητέο, υπάρχουν τα περιθώρια για γεωμετρική αύξηση στο προσεχές μέλλον. Το σημαντικό είναι ότι κάποιες κατηγορίες, όπως για παράδειγμα τα αναλώσιμα είδη για τους διαβητικούς- ο εκτιμώμενος τζίρος τους είναι μεταξύ 85-90 εκατ. ευρώ περίπου-έχουν διείσδυση στα φαρμακεία σχεδόν 100%.
Κάτι που, όμως δεν ισχύει σε άλλες βασικές κατηγορίες, όπως είναι τα επιθέματα ή οι ειδικές διατροφές, όπου οι τζίροι τους μετρούν αρκετά εκατ. ευρώ.
Ένα εξίσου σημαντικό γεγονός που επίσης αναμένεται να συμβάλλει τα μέγιστα στην ταχύτερη διείσδυση των προαναφερόμενων ειδών στα φαρμακεία είναι ότι εταιρείες διακίνησης αναλωσίμων που δεν έβλεπαν αρχικά θετικά την αλλαγή στον τρόπο διάθεσή τους, σήμερα αναγνωρίζουν ότι «γράφουν» περισσότερες πωλήσεις μέσω του συγκεκριμένου καναλιού προώθησης των υλικών. Είναι χαρακτηριστικό, υπογραμμίζει η πηγή μας, ότι εταιρεία που διακινεί νεφελοποιητές, με την αλλαγή του τρόπου διάθεσης έχει αυξήσει τις πωλήσεις της κατά 400% το τελευταίο δίμηνο. 

Πηγή: Iatronet