ΡΟΗ

6/recent/ticker-posts

Κ.Θεοδοσιάδης: Οι φαρμακοποιοί έδειξαν το δρόμο

Οι φαρμακοποιοί της Θεσσαλονίκης εκτίμησαν την πολύχρονη, συνεπή και αξιοπρεπή συνδικαλιστική παρουσία της παράταξης που έχω την τιμή να εκπροσωπώ. Την επανεξέλεξαν με δυσθεώρητα ποσοστά 64,11% για το Δ.Σ. και 65,2% για τον Π.Φ.Σ. Παράλληλα, έστειλαν ένα ηχηρό μήνυμα σε όλους όσους επιχείρησαν να κατεβάσουν το επίπεδο του κλάδου με μεθόδους και τακτικές που δεν τιμούν κανέναν. 

Σε προσωπικό επίπεδο, η εμπιστοσύνη των συναδέλφων μου με συγκινεί, μου δίνει δύναμη αλλά και εντολή να συνεχίσω να κάνω αυτό που έκανα τα προηγούμενα 18 χρόνια της Προεδρίας μου. Γνωρίζω πολύ καλά τις δυσκολίες που υπάρχουν μπροστά μας. Ζω από το φαρμακείο μου, μοιράζομαι τα προβλήματα του φαρμακοποιού στην καθημερινότητα του, καθώς και το άγχος της επιβίωσης του. Πιστεύω όμως στην δύναμη του κλάδου, στηρίζομαι στην εμπιστοσύνη που μου δείχνουν οι συνάδελφοι μου και με αποφασιστικότητα μπορούμε ενωμένοι να κάνουμε βήματα μπροστά. 

Οι φαρμακοποιοί με την ψήφο τους έδειξαν την κατεύθυνση.
Για την ΑΕΣΠ 

Κυριάκος Θεοδοσιάδης