Από το Φαρμακευτικό Σύλλογο Θεσσαλονίκης ενημερωθήκαμε πως τα χρήματα που αφορούν την πληρωμή Ιανουαρίου κατατέθηκαν στο λογαριασμό του ΔΙΛΟΦ και αύριο το πρωί θα μοιραστούν στους δικαιούχους. Η πληρωμή δεν πραγματοποιήθηκε σήμερα λόγω ώρας που έγινε η κατάθεση από τον ΕΟΠΥΥ στην τράπεζα.