ΡΟΗ

6/recent/ticker-posts

ΦΣΘ: ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΓΕΝΝΗΜΑΤΑΣ

Σε συνέχεια της επιστολής που είχε αποσταλεί στο Γ.Ν.Γεννηματάς την οποία μπορείτε να διαβάσετε εδώ και εδώ, η διοίκηση του νοσοκομείου απέστειλε το παρακάτω έγγραφο:



Θεσσαλονίκη :21/4/2016
                                                                                 Αριθμ. πρωτ.: 4922


ΠΡΟΣ:     Φαρμακευτικό Σύλλογο
                Θεσσαλονίκης
ΚΟΙΝ:       Διοικητή 3ης Υγειονομικής
                 Περιφέρειας Μακεδονίας  
                 κ. Κίρκο Γεώργιο

ΘΕΜΑ: Αναφορικά με χορήγηση φαρμάκων.

ΣΧΕΤ: (α) Το υπ΄αρίθμ. πρωτ.14450/19-4-2016 έγγραφο της 3ης ΥΠΕ.
    (β) Η από 5-4-2016 έγγραφη καταγγελία του Φαρμακευτικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης.
  
Σε απάντηση του ανωτέρω (α) σχετικού δικού σας εγγράφου, σχετικά με την χορήγηση φαρμάκων αγνώστου προελεύσεως, επαγόμεθα τα ακόλουθα

Η προηγούμενη Διοίκηση του Νοσοκομείου μας, είχε δεχτεί δωρεά υγειονομικού υλικού και μικρή ποσότητα φαρμάκων . Τα φάρμακα διατέθηκαν για άπορους ασθενείς, τα οποία όμως δεν βρίσκονταν στον αποθηκευτικό χώρο του Φαρμακείου του Νοσοκομείου μας.

Μετά τις σχετικές καταγγελίες του Φαρμακευτικού Συλλόγου, δόθηκε εντολή να αποσυρθούν από τις κλινικές, τα ελάχιστα φάρμακα που είχαν απομείνει.

 Σας ευχαριστούμε για την ενημέρωσή μας.

                                                       Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΟΥ Γ.Ν.Θ.
                                         << Γ.ΓΕΝΝΗΜΑΤΑΣ -  Ο ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ>>

                                                         ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΚΑΤΣΑΚΑΣ
                                                     Διευθυντής Ιατρικής Υπηρεσίας

                                             Οργανικής Μονάδας έδρας ΄΄ Γ. ΓΕΝΝΗΜΑΤΑΣ΄΄