Τα ΜΥΣΥΦΑ φεύγουν για τα Super Markets με πιθανή ημερομηνία της Κυβερνητικής απόφασης την 30-6-2016. Ο σχεδιασμός είναι να φύγουν όσα ΜΥΣΥΦΑ έχουν μεγάλο όγκο πωλήσεων και άρα αντίστοιχο επιχειρηματικό ενδιαφέρον.
Άλλωστε ο κ. Λουράντος στο HELLAS PHARM από μικροφώνου είπε σχετικά: «είμαστε διατεθειμένοι να δεχθούμε την πώληση εκτός φαρμακείων ενός σημαντικού αριθμού ΜΥΣΥΦΑ».
Το ιδιοκτησιακό καθεστώς των φαρμακείων χάθηκε με τις δύο υπουργικές αποφάσεις του κ.
Ξανθού, χωρίς ουσιαστικά να ανοίξει μύτη, με μια εθιμοτυπική απεργία για ξεκάρφωμα.
Ακολουθεί το επόμενο διάστημα (ή με νέα υπουργική απόφαση ή μέσω της δικαστικής οδού) η δυνατότητα εισόδου ιδιωτών και στα ήδη υπάρχοντα φαρμακεία.
Άλλωστε συζητείται στο Υπουργείο…
Οι ιδιωτικές φαρμακαποθήκες, στα πλαίσια της ισονομίας, είναι προ των πυλών για να πετύχουν ό,τι καθιέρωσε ο κ. Ξανθός για τους συνεταιρισμούς. Δηλαδή την είσοδό τους σε εταιρικό σχήμα με νέοϊδρυόμενα φαρμακεία (προς το παρόν) και σε λειτουργούντα φαρμακεία (αμέσως μετά).
Δεν έχουμε πειθαρχικά συμβούλια, διότι ο κ. Λουράντος και οι συνεργάτες του δεν συμφωνούν και δεν εφαρμόζουν ψηφισμένο νόμο, αλλά αποδείχθηκε ότι δεν έχουν ούτε τη δυνατότητα να τον αλλάξουν.
Για όλα αυτά και πολλά ακόμη ούτε κουβέντα ή στην καλύτερη περίπτωση, υποτυπώδεις αναφορές στη Γενική Συνέλευση του ΠΦΣ του περασμένου Σαββάτου (16-4-2016).
Καμία αναφορά στις ευθύνες της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, στους υπουργούς Υγείας Κουρουμπλή και Ξανθό που από τον Γενάρη του 2015 υπογράφουν για τις τύχες μας, λες και όλα τα παραπάνω αφορούν κάποιους άλλους. Ακόμη και αυτό το απόλυτο άδειασμα της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και προσωπικά του κ. Ξανθού από την αρμόδια επίτροπο της Ε.Ε. που είπε ορθά-κοφτά ότι η απόφαση για το ιδιοκτησιακό ήταν της Ελληνικής Κυβέρνησης και όχι απαίτηση των «θεσμών», αναφέρθηκε παρεμπιπτόντως και στα ψιλά.
Δεν χρειάζεται φυσικά να υπενθυμίσω ανάλογες αντιδράσεις των ιδίων ανθρώπων σε θέματα παρόμοιας ή και μικρότερης σημασίας, αλλά με άλλη κυβέρνηση.
Το προεδρείο του ΠΦΣ αντιμετωπίζει με το χάδι την Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, τους υπουργούς της και την πολιτική της, παραβλέποντας ότι με αυτήν την πολιτική αποτελειώνουν τον κλάδο. Είναι δέσμιοι της προπαγάνδας των 11.000 εκλογικών κέντρων. Συνέβαλαν αποφασιστικά στην εκλογική νίκη του ΣΥΡΙΖΑ, παίζοντας εξ αντικειμένου ενεργό πολιτικό ρόλο, αναπαράγοντας και προπαγανδίζοντας τις εμφανώς ανεδαφικές υποσχέσεις του. Η ζωή έδειξε ότι προπαγάνδιζαν απατηλές προσδοκίες.
Το ιδιοκτησιακό καθεστώς των φαρμακείων χάθηκε με τις δύο υπουργικές αποφάσεις του κ.
Ξανθού, χωρίς ουσιαστικά να ανοίξει μύτη, με μια εθιμοτυπική απεργία για ξεκάρφωμα.
Ακολουθεί το επόμενο διάστημα (ή με νέα υπουργική απόφαση ή μέσω της δικαστικής οδού) η δυνατότητα εισόδου ιδιωτών και στα ήδη υπάρχοντα φαρμακεία.
Άλλωστε συζητείται στο Υπουργείο…
Οι ιδιωτικές φαρμακαποθήκες, στα πλαίσια της ισονομίας, είναι προ των πυλών για να πετύχουν ό,τι καθιέρωσε ο κ. Ξανθός για τους συνεταιρισμούς. Δηλαδή την είσοδό τους σε εταιρικό σχήμα με νέοϊδρυόμενα φαρμακεία (προς το παρόν) και σε λειτουργούντα φαρμακεία (αμέσως μετά).
Δεν έχουμε πειθαρχικά συμβούλια, διότι ο κ. Λουράντος και οι συνεργάτες του δεν συμφωνούν και δεν εφαρμόζουν ψηφισμένο νόμο, αλλά αποδείχθηκε ότι δεν έχουν ούτε τη δυνατότητα να τον αλλάξουν.
Για όλα αυτά και πολλά ακόμη ούτε κουβέντα ή στην καλύτερη περίπτωση, υποτυπώδεις αναφορές στη Γενική Συνέλευση του ΠΦΣ του περασμένου Σαββάτου (16-4-2016).
Καμία αναφορά στις ευθύνες της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, στους υπουργούς Υγείας Κουρουμπλή και Ξανθό που από τον Γενάρη του 2015 υπογράφουν για τις τύχες μας, λες και όλα τα παραπάνω αφορούν κάποιους άλλους. Ακόμη και αυτό το απόλυτο άδειασμα της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και προσωπικά του κ. Ξανθού από την αρμόδια επίτροπο της Ε.Ε. που είπε ορθά-κοφτά ότι η απόφαση για το ιδιοκτησιακό ήταν της Ελληνικής Κυβέρνησης και όχι απαίτηση των «θεσμών», αναφέρθηκε παρεμπιπτόντως και στα ψιλά.
Δεν χρειάζεται φυσικά να υπενθυμίσω ανάλογες αντιδράσεις των ιδίων ανθρώπων σε θέματα παρόμοιας ή και μικρότερης σημασίας, αλλά με άλλη κυβέρνηση.
Το προεδρείο του ΠΦΣ αντιμετωπίζει με το χάδι την Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, τους υπουργούς της και την πολιτική της, παραβλέποντας ότι με αυτήν την πολιτική αποτελειώνουν τον κλάδο. Είναι δέσμιοι της προπαγάνδας των 11.000 εκλογικών κέντρων. Συνέβαλαν αποφασιστικά στην εκλογική νίκη του ΣΥΡΙΖΑ, παίζοντας εξ αντικειμένου ενεργό πολιτικό ρόλο, αναπαράγοντας και προπαγανδίζοντας τις εμφανώς ανεδαφικές υποσχέσεις του. Η ζωή έδειξε ότι προπαγάνδιζαν απατηλές προσδοκίες.
Για την Αδέσμευτη Ενωτική Συνδικαλιστική Παράταξη
Κυριάκος Θεοδοσιάδης





