"....συνέρχεται το Σάββατο 27/2 η Πανελλαδική Ολομέλεια του Τμήματος Υγείας του ΣΥΡΙΖΑ στην Αθήνα. Παρουσία της πολιτικής ηγεσίας του Υπ. Υγείας, Προέδρων Οργανισμών, στελέχη του Κόμματος από το χώρο της Υγείας, θα κληθούν να κάνουν τις προτάσεις τους για τις απαιτούμενες τομές στο συγκεκριμένο τομέα.....
Έχοντας τοποθετήσει ως βασικό εργαλείο για την άσκηση της πολιτικής στην Υγεία τον αναβαθμισμένο δημόσιο τομέα και συμπληρωματικά δίπλα του τον ιδιωτικό, για όσο διάστημα χρειαστεί έως την αντικατάσταση των ιδιωτικών υπηρεσιών από δημόσιες, ο ΣΥΡΙΖΑ προτείνει 5 μεταρρυθμίσεις για την πρώτη κυβερνητική θητεία:
- .........................
- .........................
- .........................
- .........................
- Πολιτική φαρμάκου: "...δημιουργία ενός δημόσιου πλέγματος έρευνας-παραγωγής καινοτόμων φαρμάκων και άλλων προϊόντων βιοτεχνολογίας..."
Δείτε το σχόλιο του ίδιου του site που δημοσιεύει την είδηση:
"...μόνο ως αποκύημα επιστημονικής φαντασίας θα μπορούσε να σχολιάσει κανείς την πρόταση για τη δημιουργία ενός δημόσιου πλέγματος έρευνας-παραγωγής καινοτόμων φαρμάκων και άλλων προϊόντων βιοτεχνολογίας, όταν το ποσοστό του ΑΕΠ για την έρευνα και την ανάπτυξη με το «ζόρι» έφτασε το 0,83% το 2015 κι όταν υπάρχουν περίπου 800 εκλεγμένοι και αδιόριστοι πανεπιστημιακοί, δίχως να αναμένεται να προκηρυχθεί κάποια νέα θέση σε ελληνικό πανεπιστήμιο το 2017, παρά την εξωπραγματική παραγωγή νέων επιστημόνων."
Οι άνθρωποι έχουν τον κρατισμό στο DNA τους. Για πάσα νόσο έχουν έτοιμη τη "λύση" ενός κρατικού φορέα. Μήπως πρέπει κάποιος να τους θυμίσει ότι ο κρατισμός που είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ιδεολογίας τους, δεν μπορεί να συνυπάρξει με μνημόνιο που οι ίδιοι διαπραγματεύθηκαν και υπέγραψαν, πυρήνας του οποίου είναι η επικράτηση των νόμων της αγοράς και της ιδιωτικής οικονομίας;
Σύντροφοι αποφασίστε και διαλέξτε: Μνημόνιο ή Κρατισμός;
Η συντακτική ομάδα του PharmaTeam





