ΡΟΗ

6/recent/ticker-posts

Κ.Θεοδοσιάδης: Δύο χρόνια πριν…

Έχει καθιερωθεί η χρήση της φράσης «…για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι…» όταν ανατρέχουμε σε γεγονότα του παρελθόντος. Πάμε λοιπόν ακριβώς δυο χρόνια πίσω, στις 28 Φεβρουαρίου 2014. Διαβάζουμε ανακοίνωση που εξέδωσαν την ημέρα αυτή από κοινού οι Φαρμακευτικοί Σύλλογοι Αττικής και Αχαΐας και υπογράφεται αντίστοιχα από τους προέδρους και τους γραμματείς των δύο Συλλόγων κ.κ. Λουράντο, Γιαννόγλου, Σοφιανόπουλο και Καμίτσο. Αναφέρει λοιπόν η ανακοίνωση επί λέξει: «Στα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ στη Βουλή συναντήθηκαν οι αντιπροσωπείες των δύο Συλλόγων με τον τομεάρχη του κόμματος κ. Ανδρέα Ξανθό και τους Βουλευτές (τότε) κ.κ. Ειρήνη Αγαθοπούλου, Μαρία Διακάκη και
Κωστή Δερμιτζάκη». Σύμφωνα λοιπόν με την ανακοίνωση, η τοποθέτηση του κ. Ξανθού (σήμερα Υπουργού Υγείας) για τα προβλήματα του κλάδου ήταν η ακόλουθη: (Σ.Σ. στις 28-2-2014)

«ΜΥΣΥΦΑ: Η διάθεσή τους από τα φαρμακεία και μόνο είναι αυτονόητη και η τρόικα θα πρέπει να πάψει να ζητά την εφαρμογή τακτικών που εξυπηρετούν συγκεκριμένα συμφέροντα».

«ΩΡΑΡΙΟ: Θα καταργηθεί ο νόμος Λοβέρδου και θα αρθεί η αρμοδιότητα των Δήμων να εφαρμόζουν ωράριο…Η συνεννόηση και η συνεργασία της Περιφέρειας με τους Συλλόγους θα αντικαταστήσει το Νόμο Λοβέρδου…».

«ΧΡΕΗ ΚΑΙ ΣΥΜΨΗΦΙΣΜΟΣ: Θεωρείται αυτονόητο ότι τα χρέη του ΕΟΠΥΥ θα έπρεπε ήδη να έχουν συμψηφιστεί με τις υποχρεώσεις των φαρμακοποιών προς το κράτος».


Αυτά κι άλλα πολλά ωραία και ευχάριστα υποσχότανε ο ΣΥΡΙΖΑ το 2014 προς τους φαρμακοποιούς (και όχι μόνο). Αυτά τα ευχάριστα ανελάμβαναν να αναμεταδώσουν οι χειροκροτητές του ΣΥΡΙΖΑ προς τους εύπιστους φαρμακοποιούς που αναζητούσαν σανίδα σωτηρίας,ώστε μέσω των 11.000 εκλογικών κέντρων να βοηθηθεί με κάθε τρόπο η ανάληψη της εξουσίας από τον ΣΥΡΙΖΑ.

Σήμερα βέβαια επιδιώκουν τον πολιτικό αποχαρακτηρισμό τους, πηδώντας από το καράβι των απραγματοποίητων υποσχέσεων και επιδιώκοντας να φορέσουν την αποκριάτικη στολή του ακομμάτιστου. Δυστυχώς γι’ αυτούς, ο χρόνος που μεσολάβησε είναι πολύ λίγος ώστε να γίνει εύπεπτος ο πολιτικός χαμαιλεοντισμός και οι φαρμακοποιοί δεν έχουν μνήμη χρυσόψαρου. Θυμούνται και αξιολογούν κατάλληλα όσους τους κορόιδεψαν, όσους τους εξαπάτησαν, όσους επεδίωξαν πολιτικά ή προσωπικά οφέλη επενδύοντας και εκμεταλλευόμενοι την δικαιολογημένη οργή του κλάδου για τα χτυπήματα που δέχτηκαν στα χρόνια των μνημονίων από τις κυβερνήσεις των μνημονίων.

Αυτά προς το παρόν για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι…

Κυριάκος Θεοδοσιάδης