Με
προοπτική τον συντονισμό των φορέων της Θεσσαλονίκης για την αντιμετώπιση του
κυβερνητικού σχεδίου για το ασφαλιστικό συναντώνται σήμερα το μεσημέρι οι
πρόεδροι του ΤΕΕ/ΤΑ. Κεντρ. Μακεδονίας, Δικηγορικού Συλλόγου, Ιατρικού
Συλλόγου, Φαρμακευτικού Συλλόγου, Οδοντιατρικού Συλλόγου, Συμβολαιογραφικού
Συλλόγου.
Η
συνάντηση θα πραγματοποιηθεί στην έδρα του ΤΕΕ και θα συζητηθούν τρόποι κοινής
δράσης για την αποτροπή ψήφισης του κυβερνητικού σχεδίου.





