ΡΟΗ

6/recent/ticker-posts

Συντονίζονται οι φορείς της Θεσσαλονίκης για το ασφαλιστικό

Με προοπτική τον συντονισμό των φορέων της Θεσσαλονίκης για την αντιμετώπιση του κυβερνητικού σχεδίου για το ασφαλιστικό συναντώνται σήμερα το μεσημέρι οι πρόεδροι του ΤΕΕ/ΤΑ. Κεντρ. Μακεδονίας, Δικηγορικού Συλλόγου, Ιατρικού Συλλόγου, Φαρμακευτικού Συλλόγου, Οδοντιατρικού Συλλόγου, Συμβολαιογραφικού Συλλόγου.

Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί στην έδρα του ΤΕΕ και θα συζητηθούν τρόποι κοινής δράσης για την αποτροπή ψήφισης του κυβερνητικού σχεδίου.