Στη Βουλή βρίσκεται κατατεθειμένη από το πρωί της Δευτέρας 14 Δεκεμβρίου η μνημονιακή ρύθμιση με την οποία επιβάλλεται διπλό clawback επί της δημοσίας νοσοκομειακής φαρμακευτικής δαπάνης, τόσο στα νοσοκομεία του ΕΣΥ της χώρας όσο και στον Εθνικό Οργανισμό Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (ΕΟΠΥΥ)...
Συγκεκριμένα, η ρύθμιση για το διπλό clawback επί της δημοσίας νοσοκομειακής φαρμακευτικής δαπάνης προβλέπει τα εξής:
"Το όριο δαπανών των δημοσίων νοσοκομείων και των φαρμακείων του ΕΟΠΥΥ για τη νοσοκομειακή φαρμακευτική δαπάνη, πέραν του οποίου εφαρμόζεται ο μηχανισμός αυτόματης επιστροφής (clawback), ορίζεται σε πεντακόσια εβδομήντα εκατομμύρια ευρώ για το έτος 2016, από τα οποία τα πεντακόσια δέκα εκατομμύρια ευρώ στα δημόσια νοσοκομεία και εξήντα εκατομμύρια ευρώ στα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ"...
Πηγή : ygeia360





