ΡΟΗ

6/recent/ticker-posts

Παίρνει πίσω το νομοσχέδιο ο υπ. Υγείας. Όλο το παρασκήνιο

Πήρε πίσω το νομοσχέδιο ο υπουργός υγείας Ανδρέας Ξανθός που περιλαμβάνονταν μέσα στο παράλληλο πρόγραμμα στήριξης των ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων ως αντιστάθμισμα στα σκληρά μέτρα του μνημονίου.

Συγκεκριμένα ύστερα από τις έντονες αντιδράσεις της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης το βράδυ της Τετάρτης στη Βουλή με το επιχείρημα ότι δεν είχε το χαρακτήρα του κατεπείγοντος αλλά και το γεγονός ότι έλλειπε η υλκοτεχνική μελέτη ο υπ. Υγείας αναγκάστηκε να το αποσύρει.


Να σημειωθεί εδώ ότι κατά τη διάρκεια συζήτησης του πολυνομοσχεδίου αποχώρησαν οι βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας αλλά και του ΠΑΣΟΚ.

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες η πολιτική ηγεσία του υπ. Υγείας αναμένεται αν προλάβει να το ξαναφέρει στη Βουλή μέχρι τέλος του έτους.

Ωστόσο η σύνταξη της υλικοτεχνικής μελέτης απαιτεί αρκετό χρονικό διάστημα γεγονός που θα μεταθέσει τη ψήφισή του για το νέο χρόνο.


Πηγή : healthreport