ΡΟΗ

6/recent/ticker-posts

Αν.Ξανθός: Ο πιο «κακός μαθητής» της τρόικας!

Κάτω από τη…βάση φαίνεται να παίρνει από τους τροϊκανούς ο υπουργός ΥγείαςΑνδρέας Ξανθός.

Οι πληροφορίες αναφέρουν πως στην πρόσφατη αξιολόγηση των δανειστών για το έργο και την πορεία εκτέλεσης των όρων του μνημονίου από τους υπουργούς της κυβέρνησης, ο Ανδρέας Ξανθός εμφανίστηκε να βρίσκεται σε μία από τις χαμηλότερες θέσεις.


Κι αν σε άλλη περίπτωση η κακή… απόδοση ενός υπουργού θα μπορούσε να θεωρηθεί τιμητική, με την έννοια της ανυπακοής στους πιεστικούς δανειστές, στην προκειμένη περίπτωση τα πράγματα είναι διαφορετικά.
Άλλωστε αν οι υπουργοί της κυβέρνησης δεν αποδώσουν, υπάρχει κίνδυνος να τιναχθεί στον αέρα το πακέτο της χρηματοδότησης. Κάτι για το οποίο η κυβέρνηση…τρέμει.


Οι γκρίνιες των τροϊκανών

Σύμφωνα με πληροφορίες , ο Ανδρέας Ξανθός εμφανίζεται στην αξιολόγηση ως ο υπουργός που ελάχιστα προχωρά τις ρυθμίσεις που θα έπρεπε, ενώ ταυτόχρονα δεν έχει μειώσει τις δαπάνες στο ΕΣΥ όσο επιβάλει η συμφωνία.

Οι ίδιες πηγές σημειώνουν πως οι θεσμοί είναι δυσαρεστημένοι επειδή η ηγεσία του υπουργείου Υγείας δεν παραδίδει και τα στοιχεία που χρειάζονται για να εκτιμήσουν την πορεία υλοποίησης των μέτρων στο σύστημα υγείας.

Χαρακτηριστικό είναι πως ο άνθρωπος που μιλά με το υπουργείο Υγείας για λογαριασμό των δανειστών, ο Τζουζέπε Καρόνε, έλεγε σε κατ ιδίαν συνομιλίες του πως έχει να λάβει έντυπο ή «στικάκι usb» με τα στατιστικά του ΕΣΥ κάτι ….χρόνια, τονίζουν υψηλόβαθμα στελέχη.

Άγνωστο παραμένει εάν οι τροϊκανοί στο πλαίσιο αυτό του δυσκίνητου μηχανισμού του υπουργείου Υγείας, ζητήσουν πιεστικά νέες περικοπές ώστε να βγει το «πρόγραμμα».

Χαρακτηριστικό είναι άλλωστε ότι ο περιβόητος σκληρός της τρόικας Τζουζέπε Καρόνε, έλεγε πρόσφατα σε συνομιλητές του με ύφος… κυβερνώντα: «Δεν έχω πρόσβαση στα επίσημα στοιχεία για να αποφανθώ για τα νοσοκομεία».

Πηγή : healthreport