Πολύ σημαντική θεώρησε η πλευρά των ασθενών την παρουσία του υπουργού Υγείας Αντρέα Ξανθού, ο οποίος μίλησε το πρωί στην έναρξη των εργασιών του 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Ασθενών. Είναι η πρώτη φορά που παρευρίσκεται υπουργός, κάτι που επισημάνθηκε. Ξεκινώντας την ομιλία του από την παραδοχή των δυσκολιών ο υπουργός Υγείας σημείωσε πως έχει προβλεφθεί για το 2016 δημοσιονομικός χώρος για αναβαθμισμένη κοινωνική πολιτική.
Ειδικότερα ο υπουργός είπε ότι επιβάλλεται να γίνει σοβαρή συζήτηση επί της ουσίας με όλους τους συμμέτοχους με στόχο μια πολιτική ενίσχυσης του ποιοτικού γενόσημου (γιατροί, φαρμακοβιομηχανία, φαρμακαποθήκες, φαρμακοποιοί (ο υπουργός δεν ανέφερε τους ασθενείς κάτι που επεσήμανε με καλή διάθεση ο Νίκος Δέδες από τη Θετική Φωνή). Αυτό τόνισε ότι είναι απαραίτητο για την επιβίωση της ελληνικής φαρμακοβιομηχανίας. Με αυτό το στόχο δημιουργήθηκε ειδική επιτροπή με επικεφαλής τον αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης Γιάννη Δραγασάκη και τη συμμετοχή του υπουργείου Βιομηχανίας έτσι ώστε να στηριχθεί ένα σχέδιο ανάπτυξης της ελληνικής φαρμακοβιομηχανίας. Μέσα στο Νοέμβριο επίσης ανακοίνωσε ότι είναι πιθανόν να δημιουργηθεί η επιτροπή διαπραγμάτευσης για τις σχέσεις με τους προμηθευτές φαρμάκων.
Πηγή : healthview





