ΡΟΗ

6/recent/ticker-posts

"ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ"

Μέσα σε αυτό το δύσκολο και επικίνδυνο κλίμα που επικρατεί αναχωρώ με αντιπροσωπία του Π.Φ.Σ. αύριο το πρωί στις 8:00 για τις Βρυξέλλες προκειμένου να λάβω μέρος στην προγραμματισμένη εδώ και μήνες Γενική Συνέλευση της PGEU (Ευρωπαϊκός Σύλλογος Φαρμακοποιών).

Στόχος μου είναι να επισημάνω στους ευρωπαίους συναδέλφους ότι αυτό που συμβαίνει στα φαρμακεία μας, δεν αφορά την Ελλάδα μόνον αλλά και ολόκληρη την Ευρώπη.


Η απάντηση μας πρέπει να είναι άμεση και κοινή . Το ευρωπαϊκό μας όργανο πρέπει να ενεργήσει αποφασιστικά.

Στο περιθώριο των εργασιών θα συναντηθώ με τους ευρωβουλευτές κ.κ Παπαδημούλη και Χουντή . Μάλιστα ο δεύτερος θα καταθέσει ερώτημα στην Επιτροπή Αναφορών του Ευρωκοινοβουλίου.

Παρόμοια συνάντηση έχει ορισθεί και με την Ομάδα των Πρασίνων καθώς και με άλλους Ευρωπαίους αξιωματούχους.

Θα καταβάλλω κάθε προσπάθεια για να ανταποκριθώ στις απαιτήσεις των καιρών, όχι μόνο ως εκπρόσωπος του κλάδου μας αλλά και ως 'Ελλην πολίτης.

Εύχομαι να τα πούμε πάλι την ερχόμενη Παρασκευή ...υγιείς και ακέραιοι!!!


Κ.ΛΟΥΡΑΝΤΟΣ