ΡΟΗ

6/recent/ticker-posts

Αντώνης Δημόπουλος: Προτείνει κεϋνσιανισμό για την Υγεία, με τρόικα και... χωρίς λεφτά!

Μία εκ πρώτης όψεως εντυπωσιακή πρόταση, αλλά κατά βάθος άνευ αντικειμένου, καταθέτει την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου ο πρώην γενικός γραμματέας Δημοσίας Υγείας Αντώνης Δημόπουλος για την... ενίσχυση της χρηματοδότησης της Υγείας!

Σε άρθρο του , ο Αντώνης Δημόπουλος, λοιπόν, προτείνει η κυβέρνηση να εφαρμόσει έναν... "εσωτερικό κεϋνσιανισμό" υπέρ του χώρου της Υγείας, τόσο με την ενίσχυση του συστήματος σε προσωπικό όσο και με την ενίσχυσή του σε χρηματοδότηση, μεταφέροντας προσωπικό και κονδύλια από άλλους τομείς του δημοσίου...


Το βασικό πρόβλημα της εντυπωσιακής, εκ πρώτης όψεως πάντα, πρότασης του Αντώνη Δημόπουλου είναι ότι ο πρώην γενικός γραμματέας Δημοσίας Υγείας "ξεχνά" ότι η Υγεία βρίσκεται υπό την πολύ στενή εποπτεία της τρόικας, η οποία συμπιάζει ασφυκτικά και το προσωπικό και την χρηματοδότηση προς τον συγκεκριμένο τομέα.

Επίσης, ακόμη κι εάν η τρόικα επέτρεπε εσωτερικές μετακινήσεις κονδυλίων υπέρ της Υγείας, ο Αντώνης Δημόπουλος δεν μπαίνει στον κόπο, γιατί περί κόπου πρόκειται, να προσδιορίσει τους τομείς, αλλά και τα ύψη των κονδυλίων, από όπου θα επραγματοποιούντο οι σχετκές μεταφορές προς την Υγεία...

Καλός ο εντυπωσιαμός, αλλά καλύτερος ο ρεαλισμός, εάν επιθυμούμε να έχουμε κάποια στιγμή πολιτικούς σχεδιασμούς οι οποίοι να βασίζονται στην "σκληρή" σημερινή δημοσιονομική και άλλη πραγματικότητα και όχι στις φρούδες ελπίδες και τα ανεφάρμοστα προγράμματα επί χάρτου!


Πηγή: ygeia360