Πληροφορίες απολύτως αξιόπιστες και διασταυρωμένες, κάποιες εκ των οποίων είδαν και το φως της δημοσιότητας, επιμένουν ότι το ιδιοκτησιακό ουσιαστικά έχει «κλείσει» με το χειρότερο τρόπο. Οι πληροφορίες λοιπόν αυτές λένε ότι:
- Θα επιτραπεί ο συνεταιρισμός επενδυτή ιδιώτη (φυσικό πρόσωπο) με φαρμακοποιό με ποσοστό συμμετοχής του ιδιώτη έως 70% του κεφαλαίου.
- Οι εταιρικές μορφές που θα επιτραπούν θα είναι ΟΕ, ΕΕ, και ΕΠΕ.
- Κάθε ιδιώτης θα μπορεί να μετέχει έως και σε 5 φαρμακεία.
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως νομική υποστήριξη στο εγχείρημα αυτό παρέχει δικηγόρος της Αθήνας με καλή γνώση των φαρμακευτικών ζητημάτων και καλές προσβάσεις στο χώρο της συνδικαλιστικής παράταξης του ΣΥΡΙΖΑ.
Άλλωστε ο παραπάνω σχεδιασμός έγινε από μια διαπραγματευτική ομάδα που όπου, εκτός από το Υπουργείο Υγείας, σημαντικό ρόλο παίζουν συνδικαλιστές φαρμακοποιοί της κυβερνώσας παράταξης. Οι οποίοι, μάλιστα, έχουν ξεκινήσει μια διαδικασία ωραιοποίησης του προωθούμενου σχεδίου και σχεδόν με πανηγυρικούς τόνους διαδίδουν αριστερά και δεξιά ότι ως κλάδος «σωθήκαμε» επειδή, λένε, αποφύγαμε τις Ανώνυμες Εταιρίες.
Τους πληροφορώ ότι μια ΕΠΕ λειτουργεί ουσιαστικά ως ΑΕ.
Πόσο αφελής μπορεί να είναι κάποιος όταν ισχυρίζεται, και θέλει να πείσει και άλλους, ότι ο ιδιώτης κάτοχος του 70% του κεφαλαίου δε θα είναι τυπικά και ουσιαστικά το αφεντικό της ΕΠΕ; Θέλουν να μας πείσουν ότι όλη αυτή η αλλαγή του θεσμικού πλαισίου που φέρνει τα πάνω κάτω, έγινε για να μην αλλάξει ουσιαστικά τίποτε; Ή θα φθάσουν στο σημείο να μας πουν πως έγινε και για το καλό μας;
Αυτά τα υπόγεια «μαγειρέματα» μεταξύ προσώπων που δεν εκπροσωπούν παρά μόνο τον εαυτό τους και τους εντολείς τους είναι εκείνα που συνιστούν το ηθικό πλεονέκτημα της αριστεράς;
Τί έχουν να κρύψουν, τί φοβούνται και τί θέλουν να κουκουλώσουν με τις διαπραγματεύσεις που κάνουν εν αγνοία των φαρμακοποιών και των θεσμικών εκπροσώπων του κλάδου;
Αυτά υποσχέθηκαν προεκλογικά στις 25 Ιανουαρίου και στις 20 Σεπτεμβρίου;
Κάποιοι επώνυμοι συνδικαλιστές φαρμακοποιοί και αξιωματούχοι του ΣΥΡΙΖΑ που γνωρίζουν όλα τα παραπάνω, γιατί ΣΙΩΠΟΥΝ;
Οι βουλευτές φαρμακοποιοί του ΣΥΡΙΖΑ θα επιλέξουν να είναι βουλευτές ή φαρμακοποιοί;
Εάν κάποιοι νομίζουν ότι θα παίζουν βρώμικα παιχνίδια στις πλάτες των φαρμακοποιών να είναι βέβαιοι ότι θα πάρουν την απάντησή τους και θα τους εκπλήξει δυσάρεστα.
ΑΣ ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΟΥΝ...
Για την Αδέσμευτη Ενωτική Συνδικαλιστική Παράταξη
Κυριάκος Θεοδοσιάδης




