ΡΟΗ

6/recent/ticker-posts

Στον Αν.Ξανθό τα φάρμακα! Πως θα μοιραστούν οι αρμοδιότητες στο υπ.Υγείας

Εδώ και καιρό φαίνεται πως είχε σκεφτεί πως θα μοιράσει τις αρμοδιότητες ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας στο υπουργείο Υγείας.
Η απόφαση για την απομάκρυνση του Παναγιώτη Κουρουμπλή από τον τομέα της Υγείας είχε ληφθεί εδώ και καιρό, γεγονός στο οποίο φαίνεται να συνέβαλαν και ορισμένα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ που είχαν φροντίσει να ενημερώσουν τον πρωθυπουργό για όσα δεν συμβάδιζαν με τις …ιδέες του κόμματος και έπραττε ο πρώην υπουργός Υγείας.
Η μοιρασιά πάντως για τις αρμοδιότητες στο υπουργείο Υγείας παρότι δε φαίνεται να έχει κλείσει οριστικά, είναι ένα βήμα πριν την ολοκλήρωση της.
Tα φάρμακα φαίνεται πως θα δοθούν στον Ανδρέα Ξανθό ώστε να ρυθμίσει άμεσα θέματα όπως rebate και claw back (υποχρεωτικές εκπτώσεις και επιστροφές) .
Ένα θέμα που «καίει» τον κλάδο το φαρμάκου καθώς με βάση τις σημερινές συνθήκες της αγοράς το rebate και το claw back διαμορφώνονται κοντά στα 644 εκατ. ευρώ, ποσό που θα κληθούν να καταβάλουν οι φαρμακευτικές εταιρείες και δε φαίνεται να είναι διατεθειμένες.
O Ανδρέας Ξανθός έχει ήδη συνομιλήσει σχετικά με την αρμοδιότητα του φαρμάκου με τον πρωθυπουργό. Γι αυτό δεν είναι τυχαίο ότι ήδη έχει αρχίσει τις …μυστικές επαφές με εκπροσώπους του κλάδου.
Αυτό που αναμένεται να οριστικοποιηθεί επίσης διά χειρός Ξανθού είναι το θέμα της τιμολόγησης αλλά και των νέων φαρμάκων που αναμένονται στην αγορά.
Στο μεταξύ αλλαγές αναμένονται άμεσα και στη διοίκηση του ΕΟΦ καθώς το Μέγαρο Μαξίμου αναζητά ήδη νέο πρόεδρο για τον Οργανισμό.
Από την άλλη τα νοσοκομεία αναμένεται να αναλάβει ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας Παύλος Πολάκης, ο οποίος άλλωστε υπήρξε …δραστήριος νοσοκομειακός γιατρός-συνδικαλιστής.
Στην Κουμουνδούρου μάλιστα θεωρούν πως είναι ο άνθρωπος που μπορεί να αλλάξει τον τρόπο λειτουργίας του ΕΣΥ καθώς γνωρίζει τα θέματα εκ των έσω.

Πηγή: healthreport