Ο Ανδρέας Ξανθός θα είναι ο νέος Υπουργός Υγείας με Υφυπουργό τον Παύλο Πολάκη. Το Υπουργείο γίνεται ...κρητικό αφού οι δύο βουλευτές κατάγονται και εκλέγονται στην Κρήτη. (Ρέθυμνο και Χανιά). Ο Ανδρέας Ξανθός ήταν αναπληρωτής Υπουργός Υγείας στην προηγούμενη κυβέρνηση, ενώ ο Παύλος Πολάκης ήταν Υφυπουργός Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης. Ο Παναγιώτης Κουρουμπλής αναλαμβάνει τη θέση του Υπερυπουργείου των Εσωτερικών, παρότι είχε διατυπώσει την επιθυμία να μην αναλάβει τίποτε άλλο εκτός του Υπουργείου Υγείας.
Ο κος Πoλάκης είναι Γενικός χειρουργός εντατικολόγος και από το 2000 ασκεί τη χειρουργική και τη ΜΕΘ στην Αθήνα και τα Χανιά. Διετέλεσε μέλος ΔΣ του συλλόγου φοιτητών Ιατρικής «Γρ. Λαμπράκης», μέλος του ΚΣ της ΕΦΕΕ, μέλος του ΔΣ της ΕΙΝΑΠ και της ΟΕΝΓΕ, πρόεδρος των γιατρών του Κρατικού Νίκαιας, μέλος του ΔΣ του Ιατρικού Συλλόγου Πειραιά με την παράταξη ΑΡΣΙ. Εκλέχθηκε δήμαρχος Σφακίων με την «Αγωνιστική Δημοτική Συνεργασία Σφακίων» το 2010 και το 2014. Εντάχθηκε στην ΚΝΕ το 1983, απ’ όπου αποχώρησε το 1989 και εντάχθηκε στο ΝΑΡ έως το 2010. Το 2012 εντάχθηκε στον ΣΥΡΙΖΑ. Εκλέκτηκε πρώτη φορά βουλευτής Χανίων στις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015 με τον ΣΥΡΙΖΑ.
Πηγή : healthview





