ΡΟΗ

6/recent/ticker-posts

Ο Ανδρέας Ξανθός νέος υπουργός Υγείας

Ο Ανδρέας Ξανθός, μέχρι πρότινος αναπληρωτής υπουργός Υγείας, είναι ο νέος υπουργός Υγείας, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες.

Ο βουλευτής Ρεθύμνου, ο οποίος εργάστηκε αθόρυβα και άοκνα σε όλη την διάρκεια της πρώτης διακυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ, αναλαμβάνει το βαρύ χαρτοφυλάκιο της υγείας και της πρόνοιας σε δύσκολες μνημιονιακές συνθήκες, τις οποίες ευελπιστεί με την παρουσία του να λειάνει.


Ο κ. Ξανθός, θεωρείται άνθρωπος χαμηλών τόνων, εξαιρετικά επίμονος και εργατικός, ενώ εδώ και χρόνια ως γιατρός ο ίδιος, βρίσκεται πολύ κοντά στους εργαζόμενους. Γνωρίζει εκ βαθέων τα προβλήματα της υγείας και του ΕΣΥ και έχει τονίσει πολλές φορές, πως η χώρα χρειάζεται άμεσα δημιουργία Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας αλλά και Ψυχιατρική Μεταρρύθμιση αλλά όχι με νεοφιλελεύθερο τρόπο, όπως επιχειρήθηκε να γίνει με την κυβέρνηση Ν. Δημοκρατίας - ΠΑΣΟΚ.

Πηγή: onmed