ΡΟΗ

6/recent/ticker-posts

Συμπεράσματα από την τρίτη εκπαιδευτική διημερίδα του ΣΥΦΑΚ

Το σαββατοκύριακο 26&27 Σεπτεμβρίου ο Συνεταιρισμός Φαρμακοποιών Κρήτης και Δωδεκανήσου διοργάνωσε με την υποστήριξη των Pharmacy Management και Επικοινωνία και Medical Management και Επικοινωνία την τρίτη, άψογη κι αυτή την φορά, εκπαιδευτική διημερίδα, στο Ηράκλειο της Κρήτης.

Είχε πολλές συμμετοχές από επισκέπτες, πολλά περίπτερα εταιρειών και το κυριότερο πολλές και καλές ομιλίες, όπως επίσης και στρογγυλά τραπέζια, όπου ακούστηκαν διάφορα ενδιαφέροντα.

Αυτό που έκανε πάντως την μεγαλύτερη εντύπωση, κατά την γνώμη μου, ήταν το γεγονός ότι ο επικεφαλής της συνδικαλιστικής μας ηγεσίας αρκέστηκε σε διατυπώσεις και περιγραφή της ζοφερής κατάστασης στην οποία έχουν περιέλθει τα φαρμακεία, όπως επίσης και των δυσκολιών που αντιμετωπίζει ο ίδιος προκειμένου να βρει λύσεις στα προβλήματά μας. Μάλιστα ανέφερε χαρακτηριστικά ότι υπάρχει απουσία πολιτικής και αδυναμία των υπουργών να λάβουν οποιαδήποτε απόφαση, δίχως την προηγούμενη έγκριση των "θεσμών". Κατόπιν τούτου, ουσιαστικά δεν μπορεί να γίνει τίποτα απολύτως, εφ' όσον η τρόικα αποφασίζει τελικά για τα πάντα...


... Και αναρωτιέμαι - επ' ευκαιρία της συμπληρώσεως ενός έτους από την ανάληψη της προεδρίας από τον Κωνσταντίνο Λουράντο: Πριν την 27η Σεπτεμβρίου του 2014 η τρόικα δεν είχε λόγο για τίποτα; Οι υπουργοί έκαναν ότι ήθελαν; H τότε ηγεσία του ΠΦΣ αδρανούσε;

Νομίζω ότι ο Κος Λουράντος ενδέχεται να θεωρηθεί ότι υποτιμά την νοημοσύνη των συναδέλφων του, ειδικά όταν είναι γνωστό στους πάντες πόσο υψηλά είχε υψώσει την "σημαία της επανάστασης" προεκλογικά και πόσο αιχμηρά κριτικός ήταν εκείνη την περίοδο ο λόγος του.

Μας ζήτησε να γίνουμε εκλογικά κέντρα, μας ζήτησε να καταδικάσουμε συγκεκριμένα πολιτικά κόμματα, μας ζήτησε να κάνουμε συγκεκριμένες πολιτικές επιλογές, μας υποσχέθηκε ότι με άλλη κυβέρνηση θα πάνε καλύτερα τα πράγματα... όλα τα κάναμε αλλά τίποτα δεν άλλαξε.

Οι φαρμακοποιοί περίμεναν πολύ περισσότερα απ' αυτόν κι όχι απλώς περιγραφές, ευχολόγια και διαχείριση της κατάστασης. Αν ήταν έτσι, ποιος ο λόγος για αλλαγή ηγεσίας;

Πιστεύω πως ο Κος Λουράντος θα έπρεπε να απολογηθεί για το γεγονός ότι, προφανώς, δεν είχε εκτιμήσει σωστά το επίπεδο των δυσχερειών που αντιμετώπιζε όλα αυτά τα χρόνια της οικονομικής κρίσης ο ΠΦΣ ή για το γεγονός ότι δεν ήταν καταλλήλως ενημερωμένος. Όπως και να έχει όμως το πράγμα η καραμέλα ότι για όλα φταίει ο Άδωνις ή ο Βορίδης ή δεν ξέρω και γω ποιος άλλος, δεν περνάει πλέον.

Τα φαρμακεία βρίσκονται πλέον σε δραματική θέση και αυτό που θέλουμε να δούμε είναι ένα πλάνο ενεργειών που θα οδηγήσει σε έξοδο από το τέλμα. Κανείς δεν ελπίζει φυσικά ότι θα δούμε αύριο κιόλας λύσεις στα προβλήματά μας, αλλά καλό είναι να γνωρίζουμε με ποια καθορισμένη δέσμη δράσεων σκοπεύει η ηγεσία μας να προσπαθήσει να μας βγάλει από το αδιέξοδο.

Όχι άλλες πια διαπιστώσεις...


Κωνσταντίνος Γλεντής
Μέλος ΔΣ Φ.Σ.Δωδεκανήσου