ΡΟΗ

6/recent/ticker-posts

Κ ΘΕΟΔΟΣΙΑΔΗΣ: ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΙΑΣ ΕΞΑΜΗΝΗΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗΣ

Τον Δεκέμβρη του 2014 η τότε κυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου πρότεινε μέτρα 980 εκατ. €, προκειμένου να κλείσει η 5η (και τελευταία) αξιολόγηση και συγχρόνως να τελειώσει το μνημόνιο στις 31-12-2014. Αυτά είναι τα μέτρα που περιλαμβάνονταν στο περίφημο e-mail Χαρδούβελη. 

Αυτό το e-mail των 980 εκατ. € ήταν η σημαία της προεκλογικής εκστρατείας του ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος και έπεισε τον Ελληνικό λαό ότι ψηφίζοντας ΣΥΡΙΖΑ αποφεύγει τα "δυσβάστακτα" βάρη του e-mail Χαρδούβελη.

Ακολούθησαν πέντε μήνες αξιοπρέπειας και "διαπραγμάτευσης" (ουάου), και φθάσαμε στο
τέλος Ιουνίου στην 47σέλιδη πρόταση Τσίπρα που περιείχε μέτρα 8 δις. €. Η Τρόικα υπέβαλε τις δικές της προτάσεις που ονομάστηκαν πρόταση Γιούνκερ με μέτρα 8,5 δις. €, οπότε κλήθηκε να γνωματεύσει ο Ελληνικός λαός στο δημοψήφισμα και η απάντηση ήταν "δεν θέλουμε το σχέδιο Γιούνκερ των 8,5 δις. €, να πάει ο κ. Τσίπρας με τη δύναμη του 61,3% στις Βρυξέλλες και να φέρει μια καλύτερη πρόταση".

Πήρε το 61,3% ο κ. Τσίπρας, πήγε στις Βρυξέλλες και στο Στρασβούργο και γύρισε με ένα πακέτο μέτρων, που η κυβέρνησή του προτείνει, ύψους 12,5 δις. €.

Ερώτημα 1ο: Στο πακέτο μέτρων ύψους 12,5 δις. € που η Ελληνική Κυβέρνηση προτείνει και αποδέχεται, οι Τροικανοί δεν θα προσθέσουν κάτι-τι;

Ερώτημα 2ο: Πως αξιοποίησε ο Πρωθυπουργός το 61,3% του ΟΧΙ, που απέσπασε υποσχόμενος ισχυρή διαπραγματευτική δύναμη;

Ερώτημα 3ο: Η Κυβέρνηση είναι ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα της διαπραγμάτευσης πουέκανε και που οδήγησε τα μέτρα από το 1 δις. € στα 12,5 δις. €, αφού μεσολάβησε μια στάση στα 8-8,5 δις. €;

Υ.Γ. Και για να μην ξεχνιόμαστε, με την πεντάμηνη ηρωική διαπραγμάτευση εκτός από το ότι φορτωθήκαμε μέτρα 12,5 δις. € plus, φορτωθήκαμε και άλλα τρία χρόνια μνημονίου.



ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΘΕΟΔΟΣΙΑΔΗΣ