ΡΟΗ

6/recent/ticker-posts

Και πάλι μπροστά μας ο ΟΟΣΑ...

Ρίγη συγκίνησης μεταξύ των φαρμακοποιών...
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ που θα υποβάλλει η Κυβέρνηση στους "θεσμούς" εντός των επόμενων ωρών περιλαμβάνει υλοποίηση των προτάσεων της πρώτης και της δεύτερης εργαλειοθήκης του ΟΟΣΑ.
Για όσους ίσως ξέχασαν...
Η εργαλειοθήκη του ΟΟΣΑ περιλαμβάνει φάρμακα στα supermarkets, κατάργηση ιδιοκτησιακού καθεστώτος στα φαρμακεία, διάλυση των Φαρμακευτικών Συλλόγων και πολλά άλλα όμορφα και ανθηρά. Είναι αυτά για τα οποία πριν δυο χρόνια απεργήσαμε τέσσερις (4) ημέρες, συγκεντρωθήκαμε έξω από τη Βουλή κλπ.

Και τώρα με την πρώτη φορά Kυβέρνηση της Αριστεράς ξανά μπροστά μας ο ΟΟΣΑ, για να υλοποιήσει όσα δεν μπόρεσε με την προηγούμενη Κυβέρνηση. 
Πού ΄σαι νιότη που δειχνες πως θα γινόσουν άλλη...

Συντακτική Ομάδα του Pharma Team