ΡΟΗ

6/recent/ticker-posts

Καραγεωργίου: Ευχαριστήρια επιστολή για τις ευρωεκλογές

Η ολοκλήρωση της καταμέτρησης των σταυρών από όλη την Ελλάδα δεν τελείωσε λόγω των πολλών ενστάσεων ,πήρα  κατ’ εκτίμηση 17.000 σταυρούς και βρίσκομαι στην 37η θέση του ψηφοδελτίου. Δεν υπολογίζω περίπου 2000 ακυρωμένα ψηφοδέλτια που έπεσαν στην αντίληψη μου.  Ενδεχομένως ο αριθμός σταυρών να ήταν σημαντικά υψηλότερος εάν μπορούσα να ακολουθήσω το κλιμάκιο του κόμματος που με όρισαν στις περιοδείες του. Για λόγους οικονομικούς αναγκάστηκα να ακολουθήσω ένα πολύ προσωπικό και μοναχικό προεκλογικό αγώνα με ελάχιστες όμως εξαρτήσεις και δεσμεύσεις. Το αποτέλεσμα κρίνεται σαν άθλος. Η υψηλή διασπορά σταυρών δείχνει ότι υπήρξε στο πρόσωπο μου η επιθυμητή συσπείρωση των πολλών συναδέλφων μου.

Μοιράστηκαν σε όλη την Ελλάδα 20.000 μόνο ψηφοδέλτια μου σταυρωμένα. Στάλθηκαν 10.500 επιστολές σε όλα τα φαρμακεία από τις οποίες επιστράφηκαν σαν απαράδεκτες 28, αντίστοιχος ήταν και ο αριθμός υβριστικών τηλεφωνημάτων από συγκεκριμένους φαρμακοποιούς που έγιναν σκόπιμα την ίδια μέρα. Προγραμματισμένες σε συγκεκριμένο χρόνο ήταν οι σε βάρος μου αντιδράσεις ορισμένων συνδικαλιστών μερικοί από τους οποίους δεν έμαθαν να τιμούν ή δεν γνωρίζουν το fairplayτης πολιτικής.

Σε όλη τη διάρκεια του πολιτικού αγώνα δεν έπαψα να εργάζομαι, να εκπροσωπώ και να τιμώ τον ΠΦΣ σε μια σειρά πολύ σπουδαίων για το επάγγελμα γεγονότα.

Τολμώ να πω ότι έκανα ένα προεκλογικό αγώνα χωρίς πολιτικούς αντιπάλους. Δυστυχώς ελάχιστοι στα κόμματα γνωρίζουν καλά τον Ευρωπαϊκό τομέα υγείας. Αυτό φάνηκε και στο αποτέλεσμα των Ευρωεκλογών. Έχω την εντύπωση ότι όλοι οι εκλεγμένοι Ευρωβουλευτές  απ’ όλα τα ψηφοδέλτια αφήνουν ακάλυπτο τον τομέα υγείας. Αυτό σημαίνει εξαιρετικά σκληρή δουλειά στη υποστήριξη προκειμένου να καλυφθεί το κενό αυτό.

Ευχαριστώ από καρδιάς όλους εκείνους που με στήριξαν μέχρι το τέλος , όλους εκείνους που μου χάρισαν το συναρπαστικό ταξίδι της πολιτικής και μου έμαθαν τον πρώτο κανόνα « Στην πολιτική πικρίες δεν υπάρχουν».

Ευχαριστώ ιδιαίτερα εκείνους που για πρώτη φορά στην ζωής τους ψήφισαν ΝΔ μόνο για να τιμήσουν  την πολύχρονη συνεισφορά μου στο χώρο της φαρμακευτικής περίθαλψης.

Περισσότερο όμως ευχαριστώ την οικογένεια μου που δέχθηκε να κυνηγήσω το όνειρο στο σπίτι μας που ήταν περιβάλλον πανελλαδικών εξετάσεων. Και εκείνα τα λίγα ελληνόπουλα του εξωτερικού που με ψήφισαν απλά επειδή είμαι ο μπαμπάς της Χρύσας και της Ελευθερίας μου.

Τα ξεχωριστά ευχαριστώ για τον καθένα είναι λίγο. Πίνω στην υγεία όλων λίγο Μακεδονίτικο τσίπουρο.

                                                        Δημήτρης Καραγεωργίου

                                                          Φαρμακοποιός Msc