Σε διαπραγμάτευση με τις τηλεφωνικές εταιρίες για τη μείωση του κόστους των κλήσεων ασφαλισμένων του ΕΟΠΥΥ προκειμένου να κλείσουν ραντεβού με γιατρό του οργανισμού, προχωρεί η διοίκηση του ΕΟΠΥΥ.
Συγκεκριμένα, η διαπραγμάτευση αφορά τη μείωση του κόστους κλήσεων από 0,96 ευρώ σε 0,78 ευρώ για τη Νewsphone Hellas, σε 0,72 ευρώ από 0,89 ευρώ για την Call Center Hellas, σε 0,80 ευρώ από 0,98 για την BPO – Vodafone και σε 0,77 ευρώ από 0,95 ευρώ για την E-Value- OTE.
Αυτό αναφέρεται σε επιστολή του προέδρου του ΕΟΠΥΥ Γερ. Βουδούρη προς τον Ιατρικό Σύλλογο Αθηνών, στην οποία επισημαίνεται ότι παράλληλα οι ασθενείς έχουν τη δυνατότητα να κλείσουν ραντεβού επι τόπου, στις μονάδες υγείας του Οργανισμού., καθώς επίσης και ότι από τις συμβάσεις με τις τηλεφωνικές εταιρίες, εξοικονομούνται περί τα 75 εκ. ευρώ για τα επόμενα πέντε χρόνια από τον προϋπολογισμό του Οργανισμού.
Στην επιστολή του, ο κ. Βουδούρης υπογράμμισε ότι με το προηγούμενο τριψήφιο 184, το τηλεφωνικό κόστος εξυπηρέτησης και το κόστος συμβατικής διαχείρισης έφθανε τελικά το 1,42 ευρώ.
Απαντώντας στην επιστολή αυτή, η διοίκηση του ΙΣΑ, επισήμανε ότι ‘παραμένει αδιανόητο σε κάθε περίπτωση το γεγονός της μετακύλισης του αυξημένου κόστους κλήσης με οριζόντιο τρόπο στους ήδη οικονομικά εξασθενημένους ασφαλισμένους του Οργανισμού.
Παρόλα αυτά, μας χαροποιεί το γεγονός ότι έπειτα από τις πιέσεις που ασκήθηκαν από τον ΙΣΑ, δημιουργείται ήδη ένα κλίμα διαπραγμάτευσης και προσπάθειας ανεύρεσης μιας εξισορροπητικής λύσης. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να αναθεωρήσετε και να μπείτε στη λογική της μη τιμολόγησης για τις κατηγορίες εκείνες των πολιτών, οι οποίοι δεν έχουν και δεν μπορούν να καταβάλλουν το οιοδήποτε κόστος προκειμένου να κλείσουν ένα ραντεβού με το γιατρό’.
Πηγή: iatronet.gr
Συγκεκριμένα, η διαπραγμάτευση αφορά τη μείωση του κόστους κλήσεων από 0,96 ευρώ σε 0,78 ευρώ για τη Νewsphone Hellas, σε 0,72 ευρώ από 0,89 ευρώ για την Call Center Hellas, σε 0,80 ευρώ από 0,98 για την BPO – Vodafone και σε 0,77 ευρώ από 0,95 ευρώ για την E-Value- OTE.
Αυτό αναφέρεται σε επιστολή του προέδρου του ΕΟΠΥΥ Γερ. Βουδούρη προς τον Ιατρικό Σύλλογο Αθηνών, στην οποία επισημαίνεται ότι παράλληλα οι ασθενείς έχουν τη δυνατότητα να κλείσουν ραντεβού επι τόπου, στις μονάδες υγείας του Οργανισμού., καθώς επίσης και ότι από τις συμβάσεις με τις τηλεφωνικές εταιρίες, εξοικονομούνται περί τα 75 εκ. ευρώ για τα επόμενα πέντε χρόνια από τον προϋπολογισμό του Οργανισμού.
Στην επιστολή του, ο κ. Βουδούρης υπογράμμισε ότι με το προηγούμενο τριψήφιο 184, το τηλεφωνικό κόστος εξυπηρέτησης και το κόστος συμβατικής διαχείρισης έφθανε τελικά το 1,42 ευρώ.
Απαντώντας στην επιστολή αυτή, η διοίκηση του ΙΣΑ, επισήμανε ότι ‘παραμένει αδιανόητο σε κάθε περίπτωση το γεγονός της μετακύλισης του αυξημένου κόστους κλήσης με οριζόντιο τρόπο στους ήδη οικονομικά εξασθενημένους ασφαλισμένους του Οργανισμού.
Παρόλα αυτά, μας χαροποιεί το γεγονός ότι έπειτα από τις πιέσεις που ασκήθηκαν από τον ΙΣΑ, δημιουργείται ήδη ένα κλίμα διαπραγμάτευσης και προσπάθειας ανεύρεσης μιας εξισορροπητικής λύσης. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να αναθεωρήσετε και να μπείτε στη λογική της μη τιμολόγησης για τις κατηγορίες εκείνες των πολιτών, οι οποίοι δεν έχουν και δεν μπορούν να καταβάλλουν το οιοδήποτε κόστος προκειμένου να κλείσουν ένα ραντεβού με το γιατρό’.
Πηγή: iatronet.gr