Pharma Team:Tα παρακάτω μας εστάλησαν από την εταιρεία Frezyderm και σας το παραθέτουμε ως έχει:
Αγαπητοί κύριοι,
Σε συνέχεια του δημοσιεύματος σχετικά με την επικείμενη τοποθέτηση προϊόντων Frezyderm στα πολυκαταστήματα Hondos Center και στο εξειδικευμένο κατάστημα Carelab του Golden Attica, (πατήστε εδώ) παρακαλώ πολύ για την αποφυγή οποιωνδήποτε παρανοήσεων,όπως δημοσιεύσετε τις διευκρινηστικές πληροφορίες, καθώς και την αντίστοιχη επιστολή του κυρίου Χόντου που επισυνάπτω
"Αγαπητοί φίλοι,
Ειλικρινά λυπούμαστε ιδιαίτερα που ένα τέτοιο γεγονός μας οδηγεί στην ανάγκη να επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Ένα γεγονός ,που αφορά την επικείμενη τοποθέτηση των προϊόντων Frezyderm στα
Hondos Center, καθώς και στο εξειδικευμένο κατάστημα CareLab στο πολυκατάστημα Attica του Golden Hall (το οποίο θα λειτουργεί με δύο βάρδιες φαρμακοποιών) και την ενημερωτική επιστολή του Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου της Frezyderm κου Αναστασίου Ιωάννη στα Διοικητικά Συμβούλια του Πανελλήνιου Φαρμακευτικού Συλλόγου και των υπολοίπων κατά τόπους Φαρμακευτικούς Συλλόγους.
Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να παραθέσω ένα σύντομο χρονολόγιο σχετικά με τη ζήτηση των προϊόντων μας από τα πολυκαταστήματα Hondos Center.
Η πρώτη επαφή, ζήτηση των προϊόντων Frezyderm από τα πολυκαταστήματα Hondos, ξεκίνησε τηλεφωνικά από το Σεπτέμβριο του 2009.
Από τότε και μέχρι τον Μάιο του 2011, ακολουθούσαμε μία πολιτική άρνησης έως ότου λάβαμε την επιστολή την οποία μπορείτε να διαβάσετε.
Όπως αντιλαμβάνεστε, το επόμενο βήμα ήταν είτε να εμπλακούμε σε μία δικαστική διαμάχη η οποία θα είχε ολέθριες συνέπειες για τη Frezyderm, καθώς ο νόμος είναι σαφέστατος, είτε να καθίσουμε να διαπραγματευτούμε, θέτοντας τους δικούς μας όρους ώστε να διασφαλίσουμε τη βασική μας αγορά που είναι το φαρμακείο.
Το γεγονός ότι η νομοθεσία μας υποχρεώνει να υποκύψουμε στις πιέσεις των πολυκαταστημάτων δεν καθιστά αυτόματα και την πράξη αυτή ως δική μας επιθυμία.
Κλείνοντας, θα ήθελα να γνωρίζετε ότι είμαστε σε διαρκείς συζητήσεις με τον Πανελλήνιο Φαρμακευτικό Σύλλογο, προκειμένου να βρεθεί μία λύση στο πρόβλημα, που ίσως βοηθήσει και άλλες εταιρίες στη συνέχεια.
Βαγγέλης Σελλάς
Commercial
Marketing & Communication Manager
Frezyderm Α.Β.Ε.Ε."
Αγαπητοί κύριοι,
Σε συνέχεια του δημοσιεύματος σχετικά με την επικείμενη τοποθέτηση προϊόντων Frezyderm στα πολυκαταστήματα Hondos Center και στο εξειδικευμένο κατάστημα Carelab του Golden Attica, (πατήστε εδώ) παρακαλώ πολύ για την αποφυγή οποιωνδήποτε παρανοήσεων,όπως δημοσιεύσετε τις διευκρινηστικές πληροφορίες, καθώς και την αντίστοιχη επιστολή του κυρίου Χόντου που επισυνάπτω
"Αγαπητοί φίλοι,
Ειλικρινά λυπούμαστε ιδιαίτερα που ένα τέτοιο γεγονός μας οδηγεί στην ανάγκη να επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Ένα γεγονός ,που αφορά την επικείμενη τοποθέτηση των προϊόντων Frezyderm στα
Hondos Center, καθώς και στο εξειδικευμένο κατάστημα CareLab στο πολυκατάστημα Attica του Golden Hall (το οποίο θα λειτουργεί με δύο βάρδιες φαρμακοποιών) και την ενημερωτική επιστολή του Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου της Frezyderm κου Αναστασίου Ιωάννη στα Διοικητικά Συμβούλια του Πανελλήνιου Φαρμακευτικού Συλλόγου και των υπολοίπων κατά τόπους Φαρμακευτικούς Συλλόγους.
Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να παραθέσω ένα σύντομο χρονολόγιο σχετικά με τη ζήτηση των προϊόντων μας από τα πολυκαταστήματα Hondos Center.
Η πρώτη επαφή, ζήτηση των προϊόντων Frezyderm από τα πολυκαταστήματα Hondos, ξεκίνησε τηλεφωνικά από το Σεπτέμβριο του 2009.
Από τότε και μέχρι τον Μάιο του 2011, ακολουθούσαμε μία πολιτική άρνησης έως ότου λάβαμε την επιστολή την οποία μπορείτε να διαβάσετε.
Όπως αντιλαμβάνεστε, το επόμενο βήμα ήταν είτε να εμπλακούμε σε μία δικαστική διαμάχη η οποία θα είχε ολέθριες συνέπειες για τη Frezyderm, καθώς ο νόμος είναι σαφέστατος, είτε να καθίσουμε να διαπραγματευτούμε, θέτοντας τους δικούς μας όρους ώστε να διασφαλίσουμε τη βασική μας αγορά που είναι το φαρμακείο.
Το γεγονός ότι η νομοθεσία μας υποχρεώνει να υποκύψουμε στις πιέσεις των πολυκαταστημάτων δεν καθιστά αυτόματα και την πράξη αυτή ως δική μας επιθυμία.
Κλείνοντας, θα ήθελα να γνωρίζετε ότι είμαστε σε διαρκείς συζητήσεις με τον Πανελλήνιο Φαρμακευτικό Σύλλογο, προκειμένου να βρεθεί μία λύση στο πρόβλημα, που ίσως βοηθήσει και άλλες εταιρίες στη συνέχεια.
Βαγγέλης Σελλάς
Commercial
Marketing & Communication Manager
Frezyderm Α.Β.Ε.Ε."