Λόγω της έναρξης λειτουργίαςνέου συστήματος ηλεκτρονικής συνταγογράφησης από 24/01/2011και προκειμένου να διευκολύνουμε τόσο τους ασφαλισμένους του ΟΑΕΕ όσο και τους φαρμακοποιούς σας ενημερώνουμε ότι: Οι συνταγές που δημιουργήθηκαν στο προηγούμενο σύστημα και δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί η εκτέλεσή τους στο νέο σύστημα μπορούν να εκτελεστούν χειρόγραφα εντός του οριζόμενου χρονικού διαστήματος. Επιπλέον, για ηλεκτρονικές συνταγές του προηγούμενου συστήματος άνω των 150€ θα γίνει δεκτή η χειρόγραφη εκτέλεσή τους χωρίς την απαίτηση θεώρησης. Τέλος δεκτές θα γίνουν και οι χειρόγραφες εκτελέσεις συνταγών συμπεριλαμβανομένων και των άνω των 150€ (χωρίς να απαιτείται θεώρηση) που πραγματοποιήθηκαν τοχρονικό διάστημα 17/1/11-23/1/11καθώς και την 1η εβδομάδα λειτουργίας του νέου συστήματος (24/1/11-30/1/11). Απαιτείται,σε κάθε περίπτωση, η αποστολή στο Ταμείο μας της ηλεκτρονικής συνταγής του ιατρού με την υπογραφή και τη σφραγίδα του καθώς και τα κουπόνια των φαρμάκων επάνω σε αυτήν προκειμένου να γίνει η διασταύρωση από το Ταμείο μας ότι όντως είναισυνταγή που έχει καταχωρηθεί στο σύστημα πριν τις 24/01/2011.
ΕΠΙΣΗΣ: Μεγάλη προσοχή στην εκκαθάριση των συνταγών.....δεν εκτυπώνει την κατάσταση μέχρι στιγμής. Τρόπος επίλυσης:......τις ξαναχτυπάμε στο πρόγραμμα φαρμακείου μας και τις καταθέτουμε σαν να ήταν ιδιόχειρες. Τέλος...δεν δουλεύει τίποτα σήμερα...ούτε εκτύπωση...ούτε 100% σκανάρισμα όλων των κουπονιών.