ΡΟΗ

6/recent/ticker-posts

Κυριάκος Θεοδοσιάδης: «Αποκατάσταση της αλήθειας»

Κατά τη συνάντηση Προέδρων και λοιπών εκπροσώπων Φαρμακευτικών Συλλόγων Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης που πραγματοποιήθηκε το περασμένο Σαββατοκύριακο στην Αλεξανδρούπολη, εκφράσθηκε από παριστάμενους η αντίθεσή τους στη σύναψη Συλλογικής Σύμβασης μεταξύ ΠΦΣ και Ταμείου Υπαλλήλων Εθνικής Τράπεζας (ΤΥΠΕΤ).
Απαντώντας στις αντιρρήσεις αυτές, όπως μου μεταφέρθηκε από παριστάμενους Προέδρους και αντιπροσώπους, ο Πρόεδρος του ΠΦΣ κ. Λουράντος ανέφερε ότι η Συλλογική Σύμβαση ΠΦΣ-ΤΥΠΕΤ είχε ετοιμασθεί από το προηγούμενο ΔΣ του ΠΦΣ και αυτός απλώς υπέγραψε. 

Προς αποκατάσταση της αλήθειας δηλώνω ρητά και κατηγορηματικά και είμαι σε θέση να αποδείξω την αλήθεια των γραφόμενων εάν, εφόσον και όποτε προκληθώ, τα ακόλουθα:

1.  Η πρόταση υπογραφής της Συλλογικής Σύμβασης μεταξύ ΠΦΣ και ΤΥΠΕΤ υποβλήθηκε εκ μέρους του ΤΥΠΕΤ κατά τη διάρκεια της θητείας μου ως προέδρου του ΠΦΣ. Το θέμα συζητήθηκε στο ΔΣ του ΠΦΣ με την προηγούμενη σύνθεσή του και απορρίφθηκε.

2.  Μετά την αλλαγή προεδρείου στο ΔΣ του ΠΦΣ, το ΤΥΠΕΤ επανέφερε την πρότασή του στο στον ΠΦΣ, οπότε το νέο ΔΣ έκρινε ότι πρέπει να υπογραφεί Συλλογική Σύμβαση με το Ταμείο και υπέγραψε τη συμφωνηθείσα Σύμβαση.

3.  Η Συλλογική Σύμβαση ΠΦΣ-ΤΥΠΕΤ φέρει την υπογραφή του κ. Λουράντου και είναι τουλάχιστον παιδαριώδες ο κ. Πρόεδρος, να αρνείται τις συνέπειες της υπογραφής του. Η συνήθης τακτική του να επιρρίπτει σε άλλους τις ευθύνες ατυχών επιλογών του ή επιλογών του που δέχονται αρνητική κριτική, τουλάχιστον στο βαθμό που με αφορά, δε θα επιτραπεί. 

Ξεπερνά κάθε όριο θράσους η προσπάθεια να «φορτωθώ» εγώ προσωπικά τα αρνητικά μιας Σύμβασης, που υπέγραψε ο ίδιος περίπου εννιά (9) μήνες μετά την απομάκρυνσή μου από τη θέση του Προέδρου του ΠΦΣ. 

Λυπάμαι που σε μια περίοδο κρίσης για τον κλάδο, αναγκάζομαι να απαντώ για θέματα που ουδέποτε είχα φαντασθεί ότι θα ετίθεντο κατ΄αυτόν τον τρόπο. 
Όταν όμως προκαλούμαι έχω υποχρέωση να αντιδράσω και προ πάντων έχω υποχρέωση να αποκαταστήσω την αλήθεια όταν αυτή κακοποιείται.



Κυριάκος Θεοδοσιάδης